כתבות אחרונות

"חזרתי בתשובה, אבל היתה סיבה מיוחדת שבגללה לא הצלחתי להבין מה הרבנים אומרים בשיעורי התורה"

לינוי יצחק התחרשה כתינוקת, ולאחר חזרתה בתשובה, היא גילתה שהיא לא יכולה לקרוא שפתיים בשיעורי תורה של רבנים, בשונה ממרצים אחרים. הדבר הוביל אותה לשליחות לקרב את החירשים וכבדי השמיעה לתורת ה' בדרך מיוחדת

דיווח פלסטיני: חוסל בכיר חמאס בעזה; מטחים כבדים אל הצפון

ארגון הטרור הודיע כי צה"ל חיסל את דיאא' א-דין א-שרפא, סגן מפקד כוחות הביטחון הלאומי של חמאס. חוסל גם מפקד גדוד בית חאנון. עשרות רקטות ומספר כטב"מים שוגרו לצפון. ראש הממשלה נתניהו על המאבק בחיזבאללה: "יש לנו תוכניות מפורטות, חשובות, אפילו מפתיעות"

אוסם הודיעה: בעוד חודש נעלה מחירים

החברה מצטרפת לגל התייקרויות ומעלה מחירים של שורת מוצרים. העדכון יכנס לתוקף בראשון ביולי. הנימוק של החברה שכבר העלתה מחירים לפני ארבעה חודשים: "מדובר במוצרים שמחירם לא עודכן השנה"

נזיפה לשגרירי המדינות שהכירו במדינה פלסטינית

שגרירי אירלנד, ספרד ונורבגיה זומנו לפגישה במשרד החוץ בירושלים. הוקרן בפניהם הסרטון הלא מצונזר של חטיפת התצפיתניות. מנהיג אופוזיציה בספרד נגד המדיניות הספרדית: "חמאס אשם ואתם קוראים לישראל לא להגן על עצמה"

ערב ל"ג בעומר: איך להישמר סביב המדורה?

הדלקת מדורה בל"ג בעומר היא חוויה מהנה, בעיקר עבור הילדים. עם זאת, צריך לזכור כי אש יכולה להיות מסוכנת, ולכן יש לנקוט באמצעי זהירות כדי למנוע פגיעות. ממה צריך להיזהר לפני ובמהלך המדורה, ומה עושים במקרה של כוויה?

קרא לפגוע בראש הממשלה ונקנס ב-1,500 שקלים

תושב אלפי מנשה פרסם פוסט, בו כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "צורר שדינו מוות". בית משפט השלום בכפר סבא החליט להסתפק בעונש מקל. בירושלים נעצר צעיר שפרסם הודעה: "לעשות לביבי רבין 2"

"זה הסוד שחשף בפניי ראש הממשלה התימני": קמב"ץ חילוץ היהודים האחרונים מתימן בריאיון חשוף

משה ירימי הוא היהודי האחרון שביקר בתימן רגע לפני שהחות'ים עלו לשלטון. בריאיון מיוחד להידברות הוא מספר על תפקידו מטעם המוסד והסוכנות היהודית כקמב"ץ חילוץ היהודים האחרונים מתימן, מתאר את התברגותו בצמרת השלטון התימנית, וחושף תגלית מפתיעה מהחודשים האחרונים

כולם ביחד: 5 דרכים לעיצוב מוצלח של חדר ילדים משותף

כמה ילדים נכנסים בחדר? אחד, שניים, שלושה? תלוי את מי שואלים, כמובן. בימינו, רוב עיצובי החדרים מותאמים לילד אחד או שניים. אך מה תעשה משפחה ברוכת ילדים שמעוניינת לשכן בחדר שלושה, ארבעה ולעיתים אף חמישה ילדים? איך אפשר לעצב חדר ילדים משותף ולהפוך אותו למרווח ומזמין? חיים ביחד

דיון הלכתי מרתק: ספירה שאורכת חמישים שנה

אנחנו בעיצומה של ספירת העומר, נזהרים שלא לשכוח כל יום, מבררים יפה "כמה היה אתמול" ומשתדלים להחזיק ראש. אך האם היינו מחזיקים ראש על ספירה של חמישים שנה? "כמה ספרנו לפני עשר שנים, בבר מצוה של יוסי?"

שמעתם על שדה שיש לו בעל? כל הפרטים

לפני שני דורות, כשהתחילו רעיונות הכפירה וה"ביקורת" לחלחל בעולם, יצאו כמה חוקרים גרמניים בקמפיין, שהיהדות משתמשת ברעיונות של כנענים עובדי ע"ז, שהרי הכנענים כידוע עבדו לבעל, שהיה אחראי כביכול לפריון, לגשמים, והנה חכמים משתמשים בשם "שדה הבעל", לשדה שיש לו גשמים!

כיבוד הורים: מיטב הסרטונים שיתנו לכם חשק להשקיע

כיצד מכבדים הורים גם לאחר פטירתם, והאם לדחות חתונה בשל כך? איך להתגבר כשכועסים על ההורים, ומתי הבן לא אמור לשמוע בקולם? קיבצנו לפניכם את כל השאלות המעניינות והתשובות במיטב התכנים שיעשו לכם סדר

האשה הזאת לא אכלה כבר 16 שנה. זה מה שקרה לה

זה אמיתי: תושבת אתיופיה צמה מגיל עשר, ואחרי שעברה סדרה של בדיקות הוכח: היא מעולם לא אכלה מאז. זו כנראה הסיבה שהיא לא זקוקה לשירותים בבית. הסיפור המדהים שאסור לכם לנסות בבית

הרב מלונדון שהדליק משואה: "מסוכן ללכת כאן עם כיפה או מגן דוד"

הרב דיוויד מאייר סופג אנטישמיות ברחובות לונדון, ודואג לשלומה של הקהילה היהודית: "צעקו לי 'יהודי', 'ג'נוסייד', כל מיני דברים... אני לא מקשיב, לא אכפת לי. יש אנשים שרואים מה קורה בארץ ומרגישים קרובים יותר לדת שלהם". ומה הוא אמר לראש הממשלה?

אכזריות מחבלי החמאס: פורסם סרטון חטיפת התצפיתניות

מטה משפחות החטופים התיר את פרסום הסרטון בתקשורת לאחר שהמשפחות צפו בו. הסרטון מתעד את היחס המשפיל והאלימות כלפי החיילות שנחטפו לעזה. אימא של אחת מהן: "לא יכולה לתאר מה אני רואה בעיניים של הבת. אלה מראות שקשה להסביר"

היועמ"שית נגד התובע בהאג: "אין לבית הדין סמכות"

גלי בהרב-מיארה ופרקליט המדינה עמית איסמן הגיבו לבקשת התובע הכללי של בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, להוציא צווי מעצר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון יואב גלנט. לדברי מיארה ואיסמן: "הבקשה בבית הדין נעדרת בסיס"

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה