חדשות בארץ

דובר צה"ל: "החטופים ברפיח, לכן מתמרנים שם"

תא"ל דניאל הגרי מסר הצהרה לתקשורת הזרה והתייחס לחטופים ולסרטון חטיפת התצפיתניות. שר הביטחון יואב גלנט בחופי עזה: "הפעולה ברפיח תלך ותתגבר"

דובר צה"ל (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)דובר צה"ל (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
אא

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי פרסם היום (חמישי) הודעה לתקשורת הזרה בשפה האנגלית. הגרי התייחס לסרטון חטיפת התצפיתניות ולסיבה שצה"ל מתמרן ברפיח.

על פי הגרי: "מי ששכח כמה פראים וברבריים חמאס, קיבל תזכורת מצמררת בתצלומים המחרידים של בנותינו המוחזקות בשבי. הן צריכות לחזור הביתה. כל החטופים צריכים לחזור הביתה למשפחותיהם".

לדבריו, "החטופים שלנו ברפיח וזו הסיבה שאנחנו מתמרנים שם. אנחנו עושים זאת בצורה ממוקדת ומדויקת. אנו מחויבים לפעול בהתאם לחוק הבינלאומי ומיישמים את הלקחים שנלמדו החל מ-7 באוקטובר. אנו משכללים את הפעולות שלנו כך שתהיה פגיעה מינימלית באזרחים שחמאס מסתתר מאחוריהם".

שר הביטחון יואב גלנט סייר היום מול חופי עזה על גבי ספינת חיל הים. בסיור השתתפו סגן הרמטכ"ל, האלוף אמיר ברעם, מפקד חיל הים האלוף דוד סער סלמה, המזכיר הצבאי לשר הביטחון תת-אלוף גיא מרקיזנו ומפקד זירת אשדוד בחיל הים אלוף-משנה איתן פז. השר קיבל סקירה על המאמצים המבצעיים וההומניטריים בזירה הימית והתייחס ללחימה בכלל ולרפיח בפרט.

"אנחנו מוסיפים כוחות מהאוויר ומהקרקע ברפיח. במקביל לשלילת היכולות הצבאיות אנו עושים הכל כדי ליצור את התנאים להשבת החטופים. אנחנו מחזקים את המאמץ שלנו מול רפיח, הפעולה הזאת תלך ותתגבר, עוד כוחות מהקרקע, עוד כוחות מהאוויר, ואנחנו נגיע למטרות שלנו - להכות קשה מאוד את החמאס, לשלול את היכולות הצבאיות שלו, להביא לכך שאנחנו יוצרים את כל התנאים על מנת להחזיר את החטופים אל ביתם, זה דבר חשוב, זה נושא מרכזי עבורנו ואנחנו נעשה כל מאמץ על מנת ליישם אותו בכל הדרכים".

תגיות:דניאל הגריחטופים בעזהרפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה