חדשות בארץ

נתניהו: "ההכרה במדינה פלסטינית - פרס לטרור. לרוע הזה אסור לתת מדינה"

ראש הממשלה הגיב בחריפות על החלטתן של נורבגיה, אירלנד וספרד להכיר במדינה פלסטינית: "זאת תהיה מדינת טרור, היא תנסה לבצע שוב ושוב את הטבח של ה-7 באוקטובר, ולזה לא נסכים"

אא

(וידיאו: איתי בית-און / לע"מ. סאונד: בן פרץ / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (רביעי) בחריפות את החלטתן של נורבגיה, אירלנד וספרד להכיר במדינה פלסטינית ואמר כי מדובר בפרס לטרור.

"80% מהפלסטינים ביהודה ושומרון תומכים בטבח הנורא של ה-7 באוקטובר. לרוע הזה אסור לתת מדינה", הצהיר נתניהו. "זאת תהיה מדינת טרור, היא תנסה לבצע שוב ושוב את הטבח של ה-7 באוקטובר, ולזה לא נסכים. פרס לטרור לא יביא שלום - והוא גם לא יעצור אותנו מלנצח את החמאס".

כזכור, מוקדם יותר היום הודיע ראש ממשלת נורבגיה, יונס גר סטיורה, על החלטתו להכיר באופן רשמי במדינה פלסטינית. זמן קצר לאחר מכן הודיע ראש ממשלת אירלנד, סיימון האריס, כי דבלין מכירה במדינה פלסטינית. ראש ממשלת ספרד, פדרו סנצ'ז, הכריז כי ארצו תאשר בשבוע הבא באופן רשמי את ההכרה במדינה פלסטינית.

שר החוץ ישראל כ"ץ הורה בתגובה להחזיר מיידית להתייעצויות את שגרירי ישראל באירלנד, ספרד ונורבגיה. בהודעה שפרסם, תקף השר את ההכרזה של שלוש המדינות האירופאיות על הכרתן במדינה פלסטינית: "זהו מסר לפלסטינים ולכל העולם - הטרור משתלם. אחרי שארגון הטרור חמאס ביצע את הטבח הגדול ביותר של יהודים מאז השואה, אחרי שביצע את הפשעים המחרידים שראה העולם, מדינות אלו בחרו לתת פרס לחמאס ולאיראן ולהכיר במדינה פלסטינית".

"הצעד המעוות של מדינות אלו הוא עוול לזכר קורבנות ה-7/10. הוא אף פגיעה במאמצים להשבת 128 החטופות והחטופים - זו רוח גבית לג'יהאדיסטים של החמאס ולאיראן, שמרחיקה את הסיכוי לשלום ומערערת על זכותה של ישראל להגנה עצמית".

תגיות:מדינה פלסטיניתבנימין נתניהוחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה