פיתוח האישיות

מתעוררים בכל בוקר לתוך סיר לחץ? הנה מה שאתם צריכים לעשות

אם אתם לא אנשי בוקר, יש דרך לשנות זאת. הכל תלוי בשאלה מה אתם עושים כשאתם קמים, והאם אתם יכולים לדחות מעט את התוכניות. 4 תובנות חשובות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

העולם מתחלק לשניים: אנשים של בוקר ואנשים של לילה. אם אתם לא אנשים של בוקר, יכול להיות שאתם יכולים לשנות את המצב בעזרת כמה פעולות טובות. ד"ר מישל לנו, פסיכולוגית מוסמכת ממישיגן, התראיינה בימים האחרונים לניו יורק פוסט וסיפרה איך אפשר לשנות את המצב. הנה 4 השיטות שלה להוריד את מפלס הלחץ בשעות הבוקר:

1. לא לבדוק מיילים: לטענת החוקרת, בדיקת מיילים בשעת בוקר מוקדמת גורמת ללחץ מיותר. הדבר הראשון שאתם צריכים לא לעשות הוא לגשת לטלפון שלכם. דבר כזה יכול לגרום למוח שלכם לעבוד שעות נוספות.

2. לא לקום לצלילים חזקים: יש אנשים שלא מסוגלים לקום בבוקר דרך יקיצה טבעית (רובנו, האמת), אז הם שמים שעון מעורר עם צליל חזק במיוחד. הדבר הזה עשוי להלחיץ. יש לנסות ולקום בעזרת שעון מעורר שמתחיל עם צלילים נמוכים, שמתגברים.

3. אל תנסו לפתור את כל הבעיות בבוקר: לדברי החוקרת, זה בסדר לגמרי להרגיש קצת עייפות כשמתעוררים. בדרך כלל, מדובר בשלב של רבע שעה עד שעה שבו "עדיין לא התעוררנו". יש לכם עניין חשוב לפתור על הבוקר? אם הוא סובל דיחוי, חכו קצת. זה עשוי להרגיע אתכם.

4. אל תחשבו על אתמול: ד"ר לנו טוענת כי "הכי קל זה להתעורר ולחשוב מיד על משהו שתסכל אותנו יום קודם, ומה שזה לא יהיה, אנחנו מתעכבים על זה. זה לא אומר שאתה לא הולך לחשוב על זה בכלל במהלך היום, אבל נסה לא להתעורר במחשבה על זה. נסו את זה בוקר אחד. אם זה לא עובד, נסו שוב למחרת. בסוף תנסו את זה מספיק כדי שזה יעבוד".

תגיות:לחץבוקר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה