חדשות בארץ

כוחות צה"ל יצאו מג'נין אחרי 40 שעות; חיסול ממוקד בלבנון

צה"ל פעל במחנה הפליטים בג'נין לסיכול טרור והפלסטינים מדווחים על 11 מחבלים הרוגים וכ-30 פצועים. חייל נפצע באורח קל. רכב הותקף ליד נבטיה בלבנון, חיזבאללה דיווח על שני הרוגים

פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)פעילות ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל יצאו הלילה (בין רביעי לחמישי) ממחנה הפליטים בג'נין אחרי יותר מ-40 שעות פעילות מבצעית. הכוחות סיכלו תשתיות טרור באזור ובמסגרת הפעילות ניהלו הכוחות חילופי אש עם חמושים וחיסלו מחבלים. חייל אחד נפצע באורח קל.

על פי צה"ל חוסלו מחבלים שהשליכו מטענים על הכוחות ובאחד המקרים אף נתפס מחבל שניסה להסתתר בבית חולים. מצה"ל נמסר כי הכוחות, בשיתוף שב"כ ולוחמי ומסתערבי מג"ב, החרימו ציוד צבאי וחשפו מטענים שהוטמנו מתחת לצירים ויועדו לפגוע בכוחות. הפלסטינים דיווחו על 11 מחבלים שחוסלו על ידי כוחות צה"ל ועל למעלה מ-30 נפגעים שפונו לבתי החולים בג'נין.

רכב הותקף בלבנון

חיזבאללה הודיע היום על הרוג נוסף משורותיו, ה-313 מתחילת המלחמה. הארגון מסר כי מוחמד עלי נאסר פראן, מנבטיה שבדרום לבנון, חוסל בדרום לבנון. ערוץ הטלוויזיה הסעודי "אל-חדת'" דווח כי בוצעה תקיפה מן האוויר אל הרכב בו נסע.

לפי דיווחים בלבנון, פראן היה מורה לפיזיקה בתיכון "א-סבאח" בנבטיה. באחד האתרים הלבנונים ציטטו גורם חיזבאללה שאמר כי בשנים האחרונות ארגון הטרור מצרף לשורותיו גורמים בעלי התמחויות מדעיות, וכבר לא מסתמך רק על לוחמים.

תגיות:ג'ניןסיכול טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה