"כשיש יותר ילדים – הקב"ה נותן יותר כוחות": רביעייה שנייה בתוך שש שנים
לאחר שאיבדו שתי בנות מרביעייתם הראשונה, דוד ורבקה ביטון חובקים רביעייה חדשה ובריאה ומכפילים את המשפחה. בריאיון מלא אמונה הם מספרים על הנס הרפואי ועל גדולי הדור שליוו את התהליך
מיכל אריאלי
07.06.26 | 08:50



