"שכנעתי את עצמי שהכל בסדר והוא ילמד בחיידר רגיל. ואז הגיע האבחון"
כשנועם לוינגר הגיע לגיל ארבע, הבינה אמו שמשהו אינו כשורה. בריאיון להידברות היא מספרת על האבחון הגורלי, על החיים שהשתנו, ועל האור המיוחד שהביא איתו האוטיזם לבית: "נועם הוא המתנה הכי גדולה שקיבלנו"
מיכל אריאלי
17.06.26 | 08:55



