למה חשוב לא לברוח מרגשות? מה הסוד הזה שבהשריה?
"אלו היו צרכים רגשיים מאוד לגיטימיים שלנו כילדים. מה עשינו? פיתחנו בגאוניותנו רעיון לפתרון. דרך לשהות בה בביטחון. שיטה שהמצאנו, 'דרך הגנה', כדי להישמר מכל המפחיד הקיומי הזה, הרע. תנו לי הכל, רק לא להרגיש בושה. כאב. עצב. פחד"
אפרת ברזל
24.06.26 | 12:02



