"ארד כאן ואמשיך ברגל", אמר הנוסע לנהג המונית לאחר שנקלעו לפקק
האם הנוסע יכול לרדת מהמונית, ולשלם לו את הסכום המופיע במונה עד לתום שהייתו במונית, או שמא צריך הנוסע לשלם גם עבור המשך הנסיעה עד למקום ששכרו מתחילה?
הרב ארז חזני / ופריו מתוק
29.04.15 | 14:23



