העגלון אמר לחסידים: ’קיבלתי מהרבי יותר מכולכם’
ערב שבת אחד כאשר הגיעו לעיר, אמרו החסידים לעגלון, תחשוב לעצמך, איך אנו משאירים את בני הבית, נוסעים למרחקים על מנת לשבות בצל הרבי ולהיכנס לחדרו; תיכנס גם אתה פעם אחת בשנה - כדאי לך, אם כבר הגעת עד הלום חבל שלא תזכה
הרב ארז חזני / ופריו מתוק
13.04.15 | 13:12



