הנצפים ביותר

אורי רווח, mc שירי, ויניב הדר בראיונות מרתקים: כל כתבות המגזין שאהבתם בחודש חשוון

מה מסתתר מאחורי יצירת הקורונה, שכבשה את הרשת? איך מתמודדים אחרי 3 תאונות דרכים קשות? היוצרת של "משפחה חרדית בקורונה" בסודות מאחורי הקלעים, וחולי הקורונה הקשים משתפים. מקבץ מיוחד של כתבות המגזין הטובות ביותר שפורסמו בהידברות בחודש האחרון

  • א' כסלו התשפ"א
אא

אורי רווח: "זו הסיבה האמיתית שבגללה פוטרתי מהתאגיד". לפני מספר חודשים פוטר העיתונאי בעל התשובה אורי רווח מעבודתו רבת השנים בכאן 11. בראיון מיוחד הוא מספר על תהליך התקרבותו לחיי תורה ומצוות, הבחורה שהחליטה להתאסלם והתחרטה בדקה ה-90', והתרחשות הדברים שהובילה בסופו של דבר לפיטוריו המתוקשרים. לקריאה, לחצו כאן.

אורי רווחאורי רווח

 

הילדים מיצירת הקורונה מסבירים: "לא סתם הצבנו שוטרים בכיתה". מה מסתתר מאחורי יצירת הענק שהכינו שוקי מרגלית וציקי קליין מתלמוד תורה רוז'ין בבני ברק? למה הם שתלו בה שוטרים שמאיימים על הילדים, ומה חושבים על כך ההורים? לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: יוסי מרגלית)(בעיגול: יוסי מרגלית)

 

החודש הלך לעולמו ד"ר רחמים מלמד-כהן, לאחר 26 שנים בהם היה חולה בקשה שבמחלות הניווניות: ALS. בראיון ייחודי ומעורר השראה, 3 חודשים לפני פטירתו, גולל האיש המופלא כיצד הוא ממשיך לחיות, ליצור וליהנות, זאת כשהוא משותק לחלוטין, ומחובר למכונת הנשמה, מכונת הזנה, מכונת שאיבה ועוד. לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: ד''ר רחמים מלמד-כהן)(בעיגול: ד''ר רחמים מלמד-כהן)

 

עדות כואבת: "הנזקים עצומים, סוחרים פושטים רגל". אלי ממן נולד וגדל במחנה יהודה, כיום הוא מעיד מקרוב על נזק עצום לסוחרים, חוסר אונים מוחלט והפסדים מרובים. השבוע חזרו הסוחרים לשוק, אך חלקם עשו זאת בעיניים דומעות. שיחה כואבת. לקריאה, לחצו כאן.

אלי ממן (צילום: טירן רובין)אלי ממן (צילום: טירן רובין)

 

"טעמתי את הדברים הכי מהנים בעולם ונשארתי בלי טעם, עד שטעמתי טעמה של תורה, וכאן אני נשאר": השחקן יהודה ברקן ז"ל הלך לעולמו החודש, כתוצאה מנגיף הקורונה. איך יהודה ברקן ז"ל עשה תשובה? סיפור חייו המרתק של השחקן הגיבור. לקריאה, לחצו כאן.

יהודה ברקן (צילום: פלאש 90)יהודה ברקן (צילום: פלאש 90)

 

האחיות כליפא: "אנחנו מקפידות לא להעלות את השירים שלנו ליוטיוב"'האחיות כליפא' היו כבר מגיל תשע בקדמת הבמה, הן שרו את שיריה של מירי ישראלי והופיעו באירועים, במחנות ובכינוסים. כיום, עשרים וחמש שנה אחרי פריצת הדרך הראשונה שלהן, הן ממשיכות להופיע יחד ברחבי הארץ והעולם. בשיחה משותפת הן נזכרות בחוויות ובמבוכות, ומדוע לא בטוח שיחשפו את ילדיהן לקהל? לקריאה, לחצו כאן.

האחיות כליפא (צילום: צבעים הפקות)האחיות כליפא (צילום: צבעים הפקות)

 

"הועפתי מהרכב למרחק 10 מטרים, וכל הזמן שאלתי: ’מה עם התינוק?’". אסתי רובינשטיין עברה שלוש תאונות בחייה, נפצעה, עברה תהליכי שיקום, ואז גילתה את החרדה שהיא נושאת עימה ושמונעת ממנה לעלות על רכב פרטי. שבע שנים אחרי שמצאה פתרון, היא חושפת את המסע שעברה. מצמרר. לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: אסתי רובינשטיין)(בעיגול: אסתי רובינשטיין)

 

השוטרים הטובים: "אנחנו שוטרים, אבל זה לא אומר שאין לנו לב". הם הגיעו כחלק מתפקידם במשטרה לריכוזים חרדיים ולפתע גילו את פניו האמתיות של הציבור. סגן ניצב הוד לוי, קצין המבצעים של מרחב דן, פקד אביעד כהן, מפקד גזרת טבעון ורכסים ורב פקד ישראל אביב האחראי על הכותל המערבי, בראיון משותף ומיוחד. לקריאה, לחצו כאן.

רב פקד ישראל אביב (צילום: איתן אסרף - החיים בזווית שלא הכרתם)רב פקד ישראל אביב (צילום: איתן אסרף - החיים בזווית שלא הכרתם)

 

היוצרת של ’משפחה חרדית בקורונה’ נחשפת: "לא חלמתי שזה יגיע לכל כך המון אנשים". זהבי סגל התבקשה לייצר סרטון שיוצג לפני פרויקטור הקורונה, ובו ייחשפו חייה של משפחה חרדית. מרגע שהיא תיעדה את משפחת בלוך, יצאו הדברים מכדי שליטה והפכו את הסרטון לוויראלי. "לא יאומן כמה קירוב לבבות עשה הסרטון", היא אומרת. לקריאה, לחצו כאן.

 

בנו של מוכר הסיגריות הקטן: "סיפור הישרדותו של אבא הוא בלתי יאומן". החודש נפטר בן ציון הדר (בולוש), המוכר כאחד מחבורת הנערים מכיכר שלושת הצלבים בוורשה. "אבא מכר סיגריות לחיילים הגרמנים, שלא העלו על הדעת שהוא ילד יהודי", מספר בנו תומר, "הוא אמר תמיד שרק ההשגחה העליונה שמרה עליו"לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: בן ציון הדר)(בעיגול: בן ציון הדר)

 

השחקן המפורסם: "הרגשתי שהקב"ה מתגלה אליי"לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: מאיר דלנגה)(בעיגול: מאיר דלנגה)

 

"יום לפני הניתוח גילה הרופא כי הוא לא יוכל לעזור לאורה שלנו": שרה בלולו בסיפור חיים מרטיט. טיפולים כימותרפיים מגיל שלוש, גיוס כספים להצלת חיים ואכזבות קורעות לב, ואיך הופכים את השוקולד המריר לפטיפור מלא אמונה ומתק? לקריאה,לחצו כאן.

שרה בלולושרה בלולו

 

יניב הדר, הקול שכולנו שומעים בפרסומות: "תביעה על סך חצי מליון ש"ח? מה בורא עולם עושה לי?" יניב הדר היה בעל חברת אירועים מצליחה, וקריין ששומעים את קולו בפרסומות למותגים הגדולים ביותר. אבל מרגע שהוא החליט לחזור בתשובה, העסקים לפתע נעצרו, ועוד יותר מזה - נחתה עליו תביעה בשווי חצי מיליון ש"ח. אז איך דווקא ההחלטה לחשב מסלול מחדש ולתת מעצמו ללא תמורה, היא זו שהפכה אותו לאחד הקריינים העסוקים והמצליחים כיום בישראל? לקריאה, לחצו כאן.

יניב הדריניב הדר

 

לאן נעלמה mc שירי? "בעקבות התהליך שעברתי, התחלתי לראות את החיים כמתנה". שירי פריאנט, לשעבר הראפרית mc שירי שהיתה הראשונה שהוציאה אלבום היפ-הופ בעברית, גדלה כבת מאומצת, עברה אתגרים לא פשוטים, ובסופו של דבר ויתרה על החלום להמשיך כזמרת בשביל חלום שישב עמוק יותר בלבה - הקמת משפחה. אך מסתבר שזה לא היה פשוט כל כך - עם ילד שאובחן כאוטיסט, מפולת כלכלית, ועוד קושי שלא ידעה איך אפשר להתמודד איתו: בעל חוזר בתשובה. לקריאה, לחצו כאן.

שירי פריאנטשירי פריאנט

 

מרגש עד דמעות: "נכנסנו בברית בגיל מבוגר, כמו אברהם אבינו". ויקטור פבלנקו החליט לעבור ברית מילה בעקבות חלום שחלם, ארתור אברהם עבר ברית ופדיון באותו יום ואיתמר גולני חווה התקרבות מיוחדת בזכות הברית. הנימולים בגיל מאוחר משתפים בסיפוריהם המרגשים. לקריאה,לחצו כאן.

ויקטור פבלנקו ואיתמר גולניויקטור פבלנקו ואיתמר גולני

 

כשהקורונה מסרבת לעזוב: נשות מקצוע בטיפים להתמודדות בין גלי הקורונה. חיה פאכטמן, מלווה עסקית ומנטלית לעסקים בגדילה, שרה רוטנר, מטפלת רגשית, ונחמי זקלס, מנתחת התנהגות, בפאנל מעשיר ומלא תובנות וטיפים כיצד נגלוש בבטחה מעל גלי הקורונה. לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

להתעטף בטלית באיחוד האמירויות: הצלם מיקי שפיצר על התמונה שהפכה לסמל. הצלם מיקי שפיצר ביקר באיחוד האמירויות רגע לפני חתימת הסכם השלום בינה לבין ישראל, כשהוא מסתתר תחת חזות הונגרית, בראיון הוא מספר על המדינה הערבית המרתקת, על הגמלים שאינם, על רגע מביך, ועל תמונות אהובות. לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: מיקי שפיצר)(צילום: מיקי שפיצר)

 

"תקופה מאתגרת, אך תורמת ומצמיחה": איך מחזקים את הזוגיות בתקופת הקורונה? מחזקים את הזוגיות גם בימי קורונה: חני מזרחי מספרת על הטענה עצמית ועל רמת האושר הפנימי, על נאמנות לערכים ומודל אפר"ת, ועל רשימת זהב בדרך לשידוך הנבחר. לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

מנהל פעילות הידברות בהונגריה: "כך זכיתי להציל חיים". משה אריה צינק, מנהל פעילות הידברות בהונגריה, מספר על שיתוף הפעולה המפתיע בין הארגונים היהודיים השונים, על השפעותיה הנרחבות של התפשטות הנגיף בהונגריה, והאישה שזכה להציל את חייה. לקריאה, לחצו כאן.

 

דן ויואל בר-לב: "לא ידענו איך לשלב בין עולם הציור לעולם התורה, עד שהגיע המשבר". דן בר-לב נולד עם חיבור עמוק לציור, אך חשב שאין לכך מקום בעבודת ה', וכמעט שזנח את התחום. יואל, אחיו, עבר מסלול דומה מאד, והתחושה שעליו לשבור את אהבתו הגדולה לציור כמעט ריסקה אותו. אולם דווקא דרך המשברים שעברו שניהם, הם גילו דרך איך אפשר לשלב את הכל, ומאז גם יצרו סטארט אפ חדש - "קומיקולי"לקריאה, לחצו כאן.

דן ויואל בר לבדן ויואל בר לב

 

"חשבתי שאני לא הולך לצאת מזה": חולי הקורונה הקשים חוזרים לספר. הם עברו את הקורונה, אבל בקושי רב, ועכשיו חוזרים לספר את סיפורם הכואב. ריאותיו של ציון נפגעו קשות, וכאשר ילדיו שאלו אותו מתי יחזור הביתה הוא ענה 'תתפללו'. שגית עברה כאבי שרירים שהורידו מעיניה ים של דמעות, וציפי חוותה פגיעה במערכת העיכול, שכמעט והובילה אותה להתייבשות. ולבסוף, יוסף עבר במחלקת קורונה את יום הכיפורים, ואת נוראותיו של היום הזה הוא לא ישכח לעולם. לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

חני ליפשיץ: "המפגינה שצעקה עליי רגע קודם, התנפלה עליי פתאום בחיבוקים". אחרי שמונה חודשים בארץ, מספרת חני ליפשיץ על הבית בקטמנדו שנבזז פעם אחר פעם, על השליחות שלא עוצרת לרגע גם בארץ, ועל המפגינה שרגע אחד צעקה לעברה 'הנה הדוסית הזו', וברגע השני כבר חיבקה אותה באהבה. לקריאה, לחצו כאן.

(בעיגול: חני ליפשיץ)(בעיגול: חני ליפשיץ)

תגיות:מגזיןהנצפים ביותר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה