ידידיה מאיר: כן, יש דבר כזה "רע". והוא לא צריך להיות בפיד שלנו
איכשהו, בחסות הרשתות החברתיות, נכנסים לי לתודעה המון המון אנשים שלא הייתי מכניס לסלון ביתי לכוס קפה. אפילו לא לתה. אבל המציאות הווירטואלית יצרה מצב שבו הם חלק בלתי נפרד מעולמי
ידידיה מאיר / בשבע
15.11.20 | 09:49



