חדשות בעולם

שתי ילדות קטנות עם מחשב, שישבו על המדרכה ברחוב - הסעירו את הרשת

בדור שנזקק לשירותי האינטרנט כדי לתפקד בצורה מהירה ויעילה - רובנו מוצאים את עצמנו משתמשים ברשת ה-WIFI מדי פעם בפעם, אלא שהשבוע סערו הרשתות החברתיות בארה"ב כשתמונה תמימה של ילדות מבית ספר יסודי - התפרסמה בדיוק על הרקע הזה

אא

בדור שנזקק לשירותי האינטרנט כדי לתפקד בצורה מהירה ויעילה - רובנו מוצאים את עצמנו משתמשים ברשת ה-WIFI מדי פעם בפעם, אלא שהשבוע סערו הרשתות החברתיות בארה"ב כשתמונה תמימה של ילדות מבית ספר יסודי - התפרסמה בדיוק על הרקע הזה. 

את התמונה העלה לרשת הטוויטר מפקח מחוז מונטריי בקליפורניה לואיז אלז'ו, שהראה כיצד שתי הילדות יושבות על המדרכה מחוץ למסעדה, כדי להכין שיעורי בית. 

"עוד בחודש מרץ כשבתי הספר הודיעו שיעברו ללמידה מרחוק בגלל נגיף הקורונה - הגישה לאינטרנט לא הייתה דבר קל לילדים ממשפחות מסוימות. ישנם לפחות  מיליון תלמידים בעולם, שיצטרכו למצוא דרך עקיפה לגישה לאינטרנט, כי הבתים שלהם לא מסוגלים לאפשר להם את זה", אומר אלז'ו. "הפער הדיגיטלי הזה פירושו שלתלמידים האלה יש סיכוי גדול לפגר מאחורי חבריהם, ששפר מזלם לקבל את התנאים הדרושים ללמידה מרחוק".

אלז'ו קרא לרשויות לספק פיתרון הולם ל'הפרדה הדיגיטלית' שאותה הוא משווה להפרדה גזענית. "קליפורניה היא בירת הטכנולוגיה בעולם, וזו מבוכה שתמונה כזו מתועדת דווקא אצלנו. אני מבקש שכל בית ספר יעניק לתלמידים גישה לאינטרנט מהבית שלהם, כדי שהם יוכלו ללמוד ולהגיע להישגים טובים. הטכנולוגיה בדור שלנו היא קריטית ואנחנו לא יכולים לראות בה מותרות. צריך לראות בה כלי עזר כמו מים, חשמל וגז שמסופקים היום לכל בית בארה"ב. 

"צריכים רפורמה בשטח הזה עבור משפחות שמתקשות לשלם על האינטרנט או שאין להן מספיק מחשבים שעליהם הילדים יכולים ללמוד", הוא מסכם. 

תגיות:סערהילדותאינטרנטמדרכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה