סמארטפונים ואינטרנט

10 אפליקציות מומלצות, מחזקות ואיכותיות

את 10 האפליקציות האלה תוכלו להוריד גם בחלק מן החנויות הכשרות והמסוננות – והן יועילו לכם במגוון היבטים של התחזקות ולימוד

  • כ"ג כסלו התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אנחנו ממליצים להשתמש בטלפון כשר ומסונן בלבד – אך את האפליקציות המחזקות הללו תוכלו להוריד במרבית חנויות האפליקציות המסוננות.

 

שניים מקרא ואחד תרגום

אפליקציה נוחה לאמירת שניים מקרא ואחד תרגום בכל שבוע, כולל חלוקה מסודרת על פי פרשת השבוע וסימון העליות בכל פרשה. ניתן לראות גם מפרשים שונים על הפרשה, ואף לעבור למצב "תיקון קוראים".

 

הידברות VOD

אפליקציה המכילה את כל תכני ה-VOD של הידברות – הרצאות מחזקות של מיטב הרבנים, תוכניות אולפן, ראיונות שטח, תכנים ייעודיים לנשים, תוכניות ילדים מושקעות ועוד.

 

ילקוט יוסף

קיצור שולחן ערוך מאת הרב יצחק יוסף שליט"א, ערוך על פי פסקיו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל. אפליקציה נוחה עם אפשרויות חיפוש יעילות, שמאפשרת לימוד זמין בכל מקום ובכל זמן.

 

תהילון

אפליקציה ייעודית לאמירת תהילים. ספר התהילים מחולק בנוחות על פי ימים ותאריכים, וניתן לבצע חיפוש בספר, לקבל פרק תהילים אקראי לאמירה בכל יום, וגם רשימת פרקי תהילים שאומרים באזכרה.

סימנא – תיקון קוראים

אפליקציה ייעודית ללימוד טעמים וקריאה בתורה. הפרשות מחולקות בצורה נוחה, וישנה אפשרות ללמוד את הטעמים בנפרד, או במקביל ללימוד הקריאה עצמה – בלחיצה ארוכה על מילה ניתן לשמוע את הקריאה שלה על פי הטעמים.

 

הרב זמיר כהן

מאות שיעורים מרתקים של הרב זמיר כהן, מחולקים לנושאים כמו אמונה וביטחון, הרצאות למתחילים, לימוד תורה, משנה וגמרא, אחרית הימים, ישראל והעמים, תורה ומדע, הלכות שבת, חגים ומועדים, שירה ונגינה, פרשת שבוע, תורת הקבלה ועוד ועוד.

 

הדף היומי

האפליקציה של פורטל הדף היומי כוללת דפי גמרא עם צורת הדף (וגשל), שיעורי דף יומי לשמיעה, לוח חודשי עם פירוט הלימוד היומי, כולל אפשרות סימון למעקב אחרי מה שנלמד, מילון ארמי עברי לנוחות הלומדים, וגם מפה אונליין עם מידע על שיעורי דף יומי קרובים.

 

הידברות על הדרך

נוסעים הרבה? מסתובבים בדרכים? זוהי אפליקציה שתיתן לכם כל מה שאתם זקוקים לו על הדרך: סידור חכם, תהילים, הלכה יומית, שאלות ותשובות לרב, וגם פודקאסט יהדות מיוחד מבית הידברות.

 

שמירת הלשון

ספר שמירת הלשון מחולק, ללימוד נוח בכל יום. כולל לוח לימוד חודשי ותזכורות יומיות.

תגיות:אפליקציותאינטרנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה