ונשמרתם

קונים רהיטים ברשת? זה מה שקיבלה אישה שהזמינה ספת חמישה מושבים לביתה 

קונים רהיטים אונליין? היזהרו, יש הרבה עוקצים בתחום, ועליכם לוודא כי אתם משלמים על מה שאתם צריכים ולא על מה שחשבתם שאתם מזמינים

הספה שרכשה האישה, כפי שהיא מופיעה ברשתהספה שרכשה האישה, כפי שהיא מופיעה ברשת
אא

מצחיק או עצוב? גם אנחנו עוד לא החלטנו. אישה מפלורידה שהחליטה לרכוש ספת ריש עם חמישה מושבים - לא האמינה שתקבל את ההפך הגמור ממה שציפתה לו. 

"התלהבתי כשמצאתי אותה", מספרת פינקי ג'ונס בת ה-36. "כאם לחמישה ילדים, זה הספיק בדיוק לצרכים שלנו, וגם המחיר היה ממש זול".

למעשה, רק המחיר לבדו אמור היה להעלות תמיהה בעיניה - שכן איפה מוכרים היום ספה כל כך יפה במחיר של 250 דולר? אבל המחיר לא העלה את חשדה של פינקי, וגם לא הזמן שבו לקח לספה להגיע - עשרה שבועות (!). 

כשהספה סוף סוף הגיעה, בעלה והילדים היו נרגשים. "בעלי מיד אמר שזה נראה ממש קטן, אפילו עוד לפני שפתחנו את הקרטונים", מספרת פינקי בצחוק. "ואז כשפתחנו אותם גילינו ספה זעירה. נקרעתי מצחוק כשראיתי שזו ספה לילדים, וברור שלא הייתי חושבת לקנות אותה אם הייתי יודעת. אני הייתי צריכה ספת סלון, וזה בדיוק מה שחשבתי שזה. 

"זה קצת מעצבן כי עכשיו אין לי בכלל רהיטים בסלון, אבל עברתי ילדות עצובה ותקופה מסוימת הייתי חסרת בית, אז זה לא מה שישבור אותי. לפחות הצלחנו לקנות בית".

פינקי שיתפה את תמונת הסלון המקורי וזה שקיבלה, ועד מהרה היא גילתה שהיו לה למעלה מ-59,000 שיתופים, אך ההפתעה הגדולה יותר הייתה העובדה שמשפחתה החליטה לגייס עבורה כסף לספה חדשה - ובעזרת התמונה ששיתפה בדף הפייסבוק שלה, הצליחו בני המשפחה לגייס 650 דולר עבורה, לספה חדשה ו...אמיתית. 

תמיד עדיף לראות את הרהיטים לפני שמזמינים אותם, אך אם אתם בכל זאת מתעקשים לקנות רהיטים דרך האינטרנט, לפחות שימו לב לדגשים הבאים:

- ודאו שאתם קונים מרשת מוכרת

- ודאו שהמקום שממנו אתם קונים מספק אחריות על הרהיטים

- עשו סקר שווקים וודאו שאתם רוכשים מוצר שהוא טוב מספיק

- הסתכלו תמיד במידות האמיתיות של המוצר, וודאו שהוא לא קטן מהגודל הרצוי לכם. 

תגיות:קניותרהיטיםרשתאינטרנטסכנהספה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה