תכתבי לשכינה כאילו היא איתך בחדר. היא כאן. תרגישי שהיא נמצאת לידך
בעזרת ה', ביום שני הקרוב בלילה, וביום שלישי כל היום, תחול ההילולה של הצדיק הקדוש הזה, רבי חיים בן עטר. הדליקי לכבודו נר, ואני רוצה שתרגישי כאילו את ממש עומדת לפניו, מבקשת ממנו שיברך אותך, והוא אומר לך: "בתי, גם את יכולה לשלוח פתק לשכינה הקדושה"
הרבנית חגית שירה
25.06.26 | 12:30



