סערה סביב התינוקת שמתה אתמול בעזה. האם ישראל אשמה במותה?
משרד הבריאות בעזה פרסם טענה לפיה תינוקת בת שמונה חודשים מתה כתוצאה משאיפת גז מדמיע שפיזר צה"ל אתמול ברצועה, אלא שמהודעה שמפרסם כעת דובר צה"ל אביחי אדרעי - עולה תמונה שונה לחלוטין
שירה דאבוש (כהן)
15.05.18 | 15:52



