חדשות בעולם

סערה בפרו: הוכרז כמת לאחר טיפול שורש, אך התעורר לפתע לפני ההלוויה

סערה בפרו: בן 24 הוכרז כמת לאחר שקיבל כדור הרגעה לטיפול השורש שעבר. גופתו הועברה לקבורה, אך לפני ההלוויה - התעורר הצעיר בארון המתים. בני משפחתו: "אנחנו דורשים לפתוח בחקירה ולהעמיד לדין את הרופאים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בית החולים 'בטינגו מריה' בפרו, הכריז בשבוע שעבר על מותו של צעיר בן 24, לאחר שסבל מסימפטומים יוצאי דופן בעקבות טיפול שורש שעבר. הצעיר, בווטסון פרנקלין מנדוחאנו דורותיאו, הגיע לבית החולים עם חום גבוה וצמרמורות בכל גופו, ולמרבה הפלא - תוך זמן קצר, איבד את הכרתו ומותו נקבע במקום. 

קברן שהוזעק למקום החל לטפל בהעברת הגופה לקבורה, כשבני משפחתו של דורותיאו צועדים בדממה אחר הארון. אלא שבדיוק כשהתכוון הקברן להוריד את הארון לאדמה, דורותיאו החל להראות סימני חיים. קרוב משפחה שלו הבחין בעובדה שהוא נושם, ואבחנתו הצילה את חיי הצעיר. 

רופא שהוזעק למקום אימת את האבחנה של קרוב המשפחה, ודורותיאו הוחזר בשנית לבית החולים - שם הכריזו הרופאים שוב כי הוא מת, וכי לא ניתן לעשות דבר בנדון. הצעיר הובל לקבורה, ובני משפחתו זועקים מרה ודורשים מהמשטרה לפתוח בחקירת המקרה. "זה לא ייתכן שאדם צעיר ובריא מת ככה פתאום רק בעקבות טיפול שורש", הם אומרים בראיון לעיתון 'אל קומרסיו'. "ידוע לנו שהוא קיבל סם מרגיע נוגד חרדה בשם דיאזפאם, ואנחנו מבקשים לבדוק האם הייתה כאן רשלנות מצד הרופאים - במינון שהוא קיבל".

כמו כן דורשת המשפחה להעמיד לדין את הרופאים שקבעו את מותו של יקירם, בשוגג. 

תגיות:טיפולמוותשינייםפרונסתביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה