הנצפים ביותר

סגולה לשבת הקרובה, ומסר כואב מהרב זמיר כהן: 10 הסרטונים והכתבות הנצפים ביותר השבוע

10 הכתבות והסרטונים הללו גרפו את מספר הצפיות הגבוה ביותר השבוע באתר הידברות: אז מהי הסכנה הרוחנית בה אנו נמצאים כרגע, ואיך מגיב ילד שמוציאים אותו מהבית, ומה חילק נתניהו במעבר עופר?

  • כ"ח כסלו התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הרב זמיר כהן במסר נוקב וכואב: אנחנו בסכנה רוחנית גדולה ומסוכנת. בימים אלה כל אחד מאיתנו צריך לשאול את עצמו באיזה צד הוא נמצא:

 

סגולה נפלאה לראש חודש טבת, שחל בשבת הקרובה, במוצ"ש ובראשון, מאת הבן איש חי. לקריאה, לחצו כאן.

 

"גם כשהוציאו אותי מהבית, ידעתי שהוריי אוהבים אותי מאד": עומר גלדנאור נולד להורים בעלי אינטליגנציה גבולית, שלא היו יכולים לגדלו. אך עובדה זו לא הפריעה לקשר המיוחד שנוצר ביניהם, ואף הובילה אותו לסייע לאנשים הנמצאים באותו מצב בדיוק. "השאלה היא לא מאין באת, אלא לאן אתה צומח משם". לקריאה, לחצו כאן.

 

האב השכול: "בני התגלה 3 פעמים בחלום וביקש...". לקריאה, לחצו כאן.

 

בחסדי שמיים: האם שאיבדה את השלישיה חובקת בן בריא. לפני שנה הבאנו את סיפורה של אהובה אור, שאיבדה את שלושת ילדיה לאחר הלידה. לפני כחודשיים היא ילדה בן זכר בריא ושלם, וכעת היא מתרגלת לאימהות החדשה. לקריאה, לחצו כאן.

 

הרבנית ימימה מזרחי מפתיעה - זו הזוגיות המושלמת ביותר: "לעולם בן זוגך יהיה שונה ממך, וזו הזוגיות המושלמת ביותר שיכולה להיות. אז מול הנרות תתגעגעי לזיווג שלך, בקשי למצוא את בן הזוג, שמן הסתם לא יתאים לך, ולהסתדר איתו". לקריאה, לחצו כאן.

 

נתניהו חילק סופגניות לכוחות במעבר עופר:

 

"אני רוצה לעזוב את היהדות לנצח. אני אתאיסט, התחתנתי עם גויה, איני רוצה להיקבר כיהודי. אני רוצה להפוך רשמי ללא-יהודי. איך עושים את זה?", שואל שגיב את הרב אהרן מוס. אתם תאהבו את התשובה הלא שגרתית שהשיב הרב. לקריאה, לחצו כאן.

 

עודד הרוש יוצא לשטח, כדי להציג בפנינו תהליכי יצירה מרתקים מהעולם היהודי - איך מייצרים תפילין, טלית, כיצד קוברים נפטרים, הסרת קעקועים, תהליך כתיבת ספרי תורה ועוד. והפעם: כך מייצגים חנוכייה. ליתר דיוק, חנוכיות. והרבה. לפניכם הפרק הראשון בסדרת הרשת החדשה "עבודה עברית / יהודית":

 

ניצול השואה: "ניצלתי מידי הנאצים בזכות... פירוש הרשב"ם על פרשת מקץ". לקריאה, לחצו כאן.

תגיות:הנצפים ביותרסגולה לשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה