"הילד שלי בסך הכל נפל מאופניים, והסיוט הנורא מכל התרחש"
גיא מידן בן השמונה וחצי רכב על אופניו במגרש, כשלפתע נפל ונפגע בבטנו, אך רק בבית החולים התברר הנזק הגדול. אמו משחזרת את הרגעים הקשים ולא מצליחה לעכל: "גיא קיבל את חייו לפנים משורת הדין"
מיכל אריאלי
05.01.20 | 12:29



