חדשות בארץ

נפל מקומה רביעית, נפצע אנושות - ומשתחרר בריא ושלם מבית החולים

כשהוא עומד על 2 רגליו והולך בכוחות עצמו, ישתחרר בשבוע הבא מוישי רוזנפלד מבית החולים. חסדי ה'

  • כ"א אדר ב' התשע"ט
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני 4 חודשים נפצע מוישי רוזנפלד, אב צעיר ל-2 ילדים, באורח אנוש. לפני חודשיים התעורר בניסי ניסים ושוחח עם בני משפחתו. אמש (רביעי) כתב פוסט מרגש לחברי קבוצת 'עדכוני הרובע' באשדוד.

"לכבוד חברי קבוצת עדכוני הרובע היקרים לפני כארבעה חודשים קיבלתי מתנה מעניינת בדמות התמודדות מיוחדת...  נפלתי מקומה רביעית, ובנס גלוי ב"ה ניצלתי, ובשבוע הבא אני עתיד להשתחרר אי"ה מבית החולים כשאני עומד על רגליי.

"ראשית אני מאמין שיש כאן אנשי הצלה שטיפלו בי (תכתבו לי באישי בבקשה..) אז תודה ראשונה על עבודת הקודש שלכם. אבל יותר מהכל, אני חש הכרת טובה כל כך עמוקה, עם ישראל התגלה בתפארתו, כמה חסד, כמה התגייסות לתפילות, לקבלות של מעשים טובים, חלק גדול מהאנשים כלל אינם מכירים אותי באופן אישי, לקח לי הרבה זמן לקלוט את גודל מימדי החסד שהופעלו לזכותי ולרפואתי", הוסיף הפצוע וכתב.

"לכן אני עומד ואומר לכל אחד ואחד מכם יישר כוחכם. והקב"ה יעזור שלא נצטרך להשיב לכם אף פעם בהזדמנויות שכאלה אדרבה, רק בשמחות מתוך בריאות ועושר וכל טוב סלה. ממני משה רוזנפלד (משה בן פרומט רבקה)".

הפצוע, משה, הוא מקורב לרב אלימלך בידרמן, והוא בין תלמידיו שאחראיים להפיץ את גיליון 'באר הפרשה' מדי שבוע. במהלך תקופת הפציעה, יצא הרב בידרמן מגדרו והרבה לסייע למשפחה ולבקר את תלמידו הפצוע. כאשר שמע כי תלמידו התעורר, אמר הרב בידרמן בהתרגשות: "תראו מה זה ניסים, מי שמזכה את הרבים ומתעסק עם זיכוי הרבים יש פה ניסים למעלה מדרך הטבע".

האסון אירע לפני 4 חודשים, כאשר משפחת רוזנפלד – זוג הורים ושני ילדיהם עברו דירה. במהלך העברת הדירה, גרר משה, אבי המשפחה, ארון כבד, וכתוצאה מכך – נהדף אחורה וצנח מחלון הבית, בגובה 4 קומות, עד חצר הבניין.

משה נפצע באורח אנוש ואושפז בבית החולים אסותא. לאחר מכן הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר. לאחר סדרת ניתוחים הוא התעורר ומוחו לא נפגע. יצוין כי נס נוסף התרחש: כאשר צנח מהקומה הרביעית – נפל משה אל תוך בור. קרובי משפחתו מציינים כי אם חלילה היה נופל סנטימטר אחד ליד – גופו לא היה שורד את עוצמת הנפילה, והוא לא היה בין החיים.

כאמור, בשבוע הבא ישתחרר הפצוע מבית החולים כשהוא עומד על רגליו. אנא הודו לה' על הנס הגדול:

פרק ק'

(א) מִזְמוֹר לְתוֹדָה: הָרִיעוּ לַה' כָּל-הָאָרֶץ. (ב) עִבְדוּ אֶת ה' בְּשִׂמְחָה; בֹּאוּ לְפָנָיו, בִּרְנָנָה. (ג) דְּעוּ כִּי ה' הוּא אלוקים הוּא-עָשָׂנוּ, ולא (וְלוֹ) אֲנַחְנוּ עַמּוֹ, וְצֹאן מַרְעִיתוֹ. (ד) בֹּאוּ שְׁעָרָיו, בְּתוֹדָה--חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה; הוֹדוּ-לוֹ, בָּרְכוּ שְׁמוֹ. (ה) כִּי-טוֹב ה' לְעוֹלָם חַסְדּוֹ; וְעַד-דֹּר וָדֹר, אֱמוּנָתוֹ.

תגיות:תפילהניסיםפציעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה