חדשות בארץ

בשורות טובות מרמב"ם: חל שיפור במצבו של הטייס שנפצע קשה

חסדי ה': בשורות טובות מבית החולים רמב"ם, שם אושפזו שני טייסי מטוס ה-F16 שנפגעו מטיל הנ"מ: לדברי סגן מנהל בית החולים ד"ר מיקי הלברטל, שיפור משמעותי חל במצבו של הטייס שנפצע באורח קשה וכעת "לא נשקפת סכנה לחייו". הטייס השני שנפצע באורח קל - צפוי להשתחרר היום לביתו

כוחותינו מפנים את הטייס מהטוס שהופל (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)כוחותינו מפנים את הטייס מהטוס שהופל (צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)
אא

בשורות טובות מבית החולים רמב"ם, שם אושפזו שני טייסי מטוס ה-F16 שנפגעו מטיל הנ"מ: לדברי סגן מנהל בית החולים ד"ר מיקי הלברטל, שיפור משמעותי חל במצבו של הטייס שנפצע באורח קשה וכעת "לא נשקפת סכנה לחייו".

עוד הוסיף ד"ר הרברטל בראיון לגל"צ, וסיפר כי שני הטייסים "עברו לילה שקט ושניהם במצב יציב. הפצוע הקשה עדיין מורדם ומונשם, ומצבו עדיין קשה אך יציב. כל עוד הוא מונשם יש בזה עדיין סוג של סיכון. כדי להנשים מישהו צריך להשתמש באמצעי הרדמה, אבל הכוונה שלנו היא שהוא יתעורר לחלוטין. כרגע הפציעות הן במצב נשלט, והבוקר יוחלט איך להמשיך. הכוונה היא להעיר אותו".

מאוחר יותר התבטא מנהל מחלקת טיפול נמרץ, ד"ר ירון בר לביא ואמר כי הצוות הרפואי הצליח לגמול את הטייס מהנשמה, וכי הוא נמצא בהכרה מלאה ומצבו בינוני, זאת למרות שלעת עתה הוחלט להמשיך ולאשפזו בטיפול נמרץ. 

הטייס השני שנפצע באורח קל בלבד, צפוי להשתחרר היום (א') לביתו. 

תגיות:טייסצפוןשיפורהסלמהפציעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה