חדשות בארץ

"אלוקים אוהב אותי" - ניצל מחץ פלדה שנתקע בפניו, ומודה על הנס

נס בבית החולים 'כרמל' בחיפה: ניתוח חירום בוצע לאחרונה בצעיר בשם נתנאל, שהגיע למיון עם חץ פלדה באורך 60 ס"מ שהיה תקוע בפניו וסיכן את חייו. "אני מרגיש שקיבלתי את החיים שלי במתנה", התרגש נתנאל ואמר מיד לאחר שהתעורר מההרדמה והבין שהניתוח עבר בשלום

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נס בבית החולים 'כרמל' בחיפה: ניתוח חירום בוצע לאחרונה בצעיר בשם נתנאל, שהגיע למיון עם חץ פלדה באורך 60 ס"מ שהיה תקוע בפניו וסיכן את חייו. "אני מרגיש שקיבלתי את החיים שלי במתנה", התרגש נתנאל ואמר מיד לאחר שהתעורר מההרדמה והבין שהניתוח עבר בשלום. 

"זה היה מאוד מסוכן וקרוב למוות, ואני שמח שהצלחנו להציל אותו", אמר הרופא המנתח תוך הסבר כי מדובר בחץ שנועד ללכידת כרישים ובעלי חיים אחרים בגודל מאסיבי, והוא נורא לפניו של נתנאל בן ה-28 מטווח קצר. 

מה שהצליח להדהים את הצוות הרפואי הוא העובדה שנתנאל לא נחרד כשהחץ נורה לעברו ולמרות שהוא נתקע באמצע פניו (מהלחי דרך הלסת התחתונה) - נתנאל הצליח לגייס את קור הרוח המתאים עד להגעתו בכוחות עצמו, לחדר המיון של בית החולים 'כרמל'. "בקושי עמדתי על הרגליים, הרגשתי איך כל הפה שלי מתמלא בגושי דם ואני נחנק. אין ספק שקרה לי נס".

"פתאום אני רואה בחור צעיר רץ לעברי כשהוא מחזיק חץ ענק שתקוע לו בפנים", כך שחזר אח חדר המיון מאליק רוחנא בראיון ל'מעריב'. "חשבתי שאנחנו בסרט וזה לא אמיתי". מאליק הבהיל את נתנאל לחדר ההלם והזעיק את הצוות הרפואי למקרה שכינה 'נדיר'. ד"ר גוסטבו מואיגר, מנהל יחידת הפה והלסת של בית החולים, הרדים את נתנאל ובניתוח חירום הצליח לשלוף את החץ מבלי לסכן איברים אחרים בדרכו החוצה. 

"אני חושב שקרה לי נס ואלוקים אוהב אותי שנשארתי בחיים", חתם נתנאל בהתרגשות. 

תגיות:ריפוינספציעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה