ידידיה מאיר: המפגינים נגד ה"הפיכה" הם אזרחים אכפתיים. וזה מה שכואב
והמחשבה הזאת, שמדובר באנשים טובים ואכפתיים, רק מבאסת עוד יותר. הכי קל היה לפטור אותם באבחנת "טרולים", "מטורללים", או כל מילה אחרת עם האותיות ט' ול'. אבל זהו, שלא
ידידיה מאיר / בשבע
05.02.23 | 12:41



