חדשות בארץ

האם בנט ישוב לפוליטיקה בקרוב? זו תוכניתו של ראש הממשלה לשעבר

ראש הממשלה לשעבר נשא דברים בניו יורק, ואמר כי הממשלה שהקים הייתה הדבר נכון לעם ישראל. על השאלה האם ישוב לפוליטיקה בקרוב, אמר בנט: "אני אחזור"

  • ט' שבט התשפ"ג
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט השתתף הלילה (שלישי) בניו יורק, באירוע אותו ארגנו הפדרציות היהודיות של העיר. במהלך האירוע נשא דברים ותיאר את הממשלה שהקים כ"דבר הנכון לעם ישראל".

בנט הזכיר את החלטתו של שר הבריאות בממשלתו ניצן הורוביץ לחייב הכנסת חמץ לבתי חולים בפסח, וכינה אותה "טיפשית". כזכור, אירוע זה הוביל מיידית לפרישתה של עידית סילמן מהקואליציה – ולהתפרקותה של הממשלה.

ראש הממשלה לשעבר התייחס לרפורמה במערכת המשפט, אותה מקדם שר המשפטים יריב לוין. בנט ציין כי הוא תומך במהלך שכזה אך באופן מתון יותר מההצעה הנוכחית של הממשלה. הוא העריך שתושג פשרה בנדון. הוא קרא לאופוזיציה להיכנס לדיאלוג עם הממשלה, כיוון שיש מידה של אחריות לנבחרים, וזו תהדוף הצעות רדיקליות.

על השאלה האם ישוב לפוליטיקה בקרוב, השיב בנט חד משמעית: "אני אחזור".

ראש הממשלה לשעבר התייחס לנושא הקשר של יהדות ארה"ב עם מדינת ישראל, וקרא לקהילה היהודית להמשיך ולהביע דעתה על המתרחש בארץ, ולהיות בקשר עם מנהיגי ישראל.

בנט הוסיף ואמר שלישראל יש היכולות הצבאיות לתקוף באופן חד-צדדי את מתקני הגרעין של איראן. הוא גם תיאר לנוכחים את מאמצי התיווך בין רוסיה לאוקראינה, אותם הוביל בחודשים הראשונים שהמלחמה ביניהן.

תגיות:נפתלי בנטניצן הורוביץהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה