הנצפים ביותר

אביב אלוש, שלישייה זהה, ומכתב מטלטל: 10 הסרטונים והכתבות האהובים ביותר השבוע

הרב זמיר כהן יוצא בקריאה נרגשת לתמוך בעסקים יהודיים, בפרט בתקופה מאתגרת זו: עשרת הסרטונים והכתבות הללו כבשו את הגולשים, וזכו למספר הצפיות הרב ביותר

  • י' כסלו התשפ"א
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מתכוננים למבצעי Black Friday? חכו רגע. הרב זמיר כהן יוצא בקריאה נרגשת לתמוך בעסקים יהודיים, בפרט בתקופה מאתגרת זו:

 

בורא עולם מדבר איתנו כל יום, מדוע אנחנו לא מבחינים בכך? צ'ארלי הררי במסר עוצמתי שאחריו - החיים שלנו ייראו אחרת:

 

החרדית שילדה שלישייה - הדהימה את הרופאים: "פתאום הגיעה ההפתעה הענקית". בראיון לחדשות 13 סיפרו בני הזוג תמר ומשה - שהם הורים לשישה ילדים וכי לפני המתנה הגדולה שקיבלו - עברה תמר לידה שקטה. "לפני שנה חווינו לידה שקטה, ובעצם כל ההריון הזה הגיע על קרקע אחרת. זה היה מאוד קשה"להמשך קריאה, לחצו כאן.

 

מסעיר את הרשת: מכתב שהשאיר ילד בחנות לא יותיר אתכם אדישים. מכתב שהושאר בחנות והופץ ברשת לא הותיר את הגולשים אדישים: "כותב לכם ילד שקצת לא מבינים אותו בחיים". הגולשים לא נותרו אדישים. לקריאת המכתב, לחצו כאן.

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

 

תקנה חדשה: חובה לחבוש מסכה גם בבית, כי הציבור משמין מדי. איזה הרבה דגים יש בים, כשאני והמוח שלי מתכוננים להגיד 'כאן' למורה, שחררו לנו את סבתא, להכין את הגננות שהילדים השתנו בקורונה ועוד. מקבץ הומור 637. לקריאה, לחצו כאן.

 

אביב אלוש הפך לאבא לארבעה, וריגש את הרשת: "ישתבח הבורא, איזה פלא גדול". השחקן אביב אלוש הפך בשבוע האחרון לאבא לארבעה ילדים, והעלה לרשתות החברתיות תמונה מרגשת של התינוק החדש שנולד לו ולרעייתו נופר, והודה לבורא עולם. לקריאה, לחצו כאן. 

 

פוסט ויראלי: "אני גרושה, ואומרת לך: אל תהיי אני. נעים מאוד וברוכה הבאה לעולם האמיתי של הגרושה, הכאב, הבדידות, הלילות הארוכים, החרדה, העצב והבכי". לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

מצמרר: "יש לי תינוקת בת שמונה חודשים, וגילו אצל אשתי את המחלה הנוראה בעצמות. הרופאים אמרו לי בנחרצות שאין מה לעשות והיא אמורה לחיות מקסימום עוד חודש וחצי. מה אני עושה עכשיו?!" הכתבה שאסור לכם להחמיץ. לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

 

נוח הרץ, חנה יעל מוזס, עמית אליהו, גר הצדק הסיני, ארד אלבז, תומר אליהו, מיכל כהן חי, אריאלה סביר ועוד: 11 סיפורי חיים של אנשים מופלאים. לקריאה, לחצו כאן.

 

ביקור מטלטל מעולם האמת: הסב הופיע בחלום, ואמר את המשפט הבא: "חמישה ספרים, חמישה ספרים. אני צריך להחזיר את חמשת הספרים. אני לא יכול לעלות". למה התכוון? לקריאה, לחצו כאן.

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
תגיות:10 הסרטוניםהנצפים ביותר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה