חדשות בארץ

החרדית שילדה שלישייה - הדהימה את הרופאים: "פתאום הגיעה ההפתעה הענקית" 

בראיון לחדשות 13 סיפרו בני הזוג תמר ומשה - שהם הורים לשישה ילדים וכי לפני המתנה הגדולה שקיבלו - עברה תמר לידה שקטה. "לפני שנה חווינו לידה שקטה, ובעצם כל ההריון הזה הגיע על קרקע אחרת. זה היה מאוד קשה"

השלישייה שנולדה לאם המאושרת (צילום מסך מתוך חדשות 13)השלישייה שנולדה לאם המאושרת (צילום מסך מתוך חדשות 13)
אא

"יש לנו פה צמידים שלא נתבלבל. לאט לאט נזהה אותם. מתחילים כבר קצת לזהות צבע של שיער, וזה חלק מנפלאות הבריאה - שכמה שהם דומים, הם גם שונים", אומר משה, אב מאושר לשלישיית בנים זהים, שנולדה השבוע במרכז הרפואי 'הדסה עין כרם' בירושלים. 

בראיון לחדשות 13 סיפרו בני הזוג תמר ומשה - שהם הורים לשישה ילדים שהגדול ביניהם הוא בן 13, כי לפני המתנה הגדולה שקיבלו - עברה תמר לידה שקטה. "לפני שנה חווינו לידה שקטה, ובעצם כל ההריון הזה הגיע על קרקע אחרת. זה היה מאוד קשה", משחזרת תמר. "פתאום הגיעה ההפתעה הענקית הזאת אחרי כזה דבר. פשוט מתנה".

כעת השניים הורים לתשיעייה, והם מרגישים גאים ושמחים על המתנה שקיבלו. "הקורונה עזרה לנו קצת. זה עזר לנו עם הילדים שלא היה בית ספר. כל ההריון היא ישבה, והם כיבסו ובישלו. הם עשו סטאז' רציני לקבל עוד כמה אחים", צוחק משה. "לא שהם ידעו שזה הולך להיות כזאת כמות..."

"לידת שלישייה היא לא שכיחה בכלל", מסביר פרופ' שמחה יגל, הרופא שיילד את תמר. "שלא לדבר על כך שלידת שלישייה שכל העוברים זהים אחד לשני, היא נדירה אף יותר. השכיחות שלה היא בין אחת ל-200,000 לידות. זה היה מאוד מרגש ומותח משבוע לשבוע, לראות שהכל מסתדר כשורה".

תגיות:מדהיםחרדיתשלישייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה