סלבס בהתחזקות

אביב אלוש הפך לאבא לארבעה, וריגש את הרשת: "ישתבח הבורא, איזה פלא גדול"

השחקן אביב אלוש הפך בשבוע האחרון לאבא לארבעה ילדים, והעלה לרשתות החברתיות תמונה מרגשת של התינוק החדש שנולד לו ולרעייתו נופר, והודה לבורא עולם 

אא

השחקן אביב אלוש הפך בשבוע האחרון לאבא לארבעה ילדים, והעלה לרשתות החברתיות תמונה מרגשת של התינוק החדש שנולד לו ולרעייתו נופר, הודה לבורא עולם ולצדה כתב את המילים המרגשות הבאות: "ישתבח הבורא - איזה פלא גדול. ובאיזו אישה ואמא מדהימה זכינו. תודה, תודה תודה. שנדע כולנו רק בשורות טובות, ושמחה בלבבות, אמן".

כידוע, אלוש מתחזק מזה כמה שנים ברוחניותו - שומר שבת, קובע עתים לתורה, מניח תפילין מדי יום ואף מתפלל בקברות צדיקים. 

הנה כמה ציטוטים מרגשים שלו שקשורים לדרך שהוא עושה ביהדות: "אני בא מבית מסורתי, ומאז שאני זוכר את עצמי יש לי חיבור לאלוקים, וזה רק הולך ומתחזק. אנחנו כל הזמן בטיפוס, כל הזמן בשיפור. אני מעדיף צעד אחר צעד, מאשר קפיצה של 200 מטר ואז ליפול", כך אמר בראיון למגזין 'מנטה'. 

"נחשפתי לרבי נחמן לפני כמה שנים, באיזה יום שבו שום דבר לא הלך לי. באותו בוקר הפסדתי תפקיד, וקיבלתי טלפון לא נחמד מהבנק. הייתי בדרך לסוכנת שלי בעצבים, וברמזור היו חבר'ה של ברסלב. נתתי להם כמה שקלים, והם נתנו לי ספרון ודיסק. על הדיסק היה כתוב: 'תפסיק להתבכיין ותגיד תודה'. שמתי את הדיסק, ונכנסה בי רוח שטות של שמחה. זה מה שרבי נחמן אומר: 'רע לך? תרקוד', תביא אנרגיות טובות. התחלתי לצעוק 'תודה' באוטו והרגשתי מאושר. באותו היום קיבלתי תפקיד אחר ונכנס לי צ'ק לבנק. הכל השתנה לי ב־180 מעלות". (ראיון ל'מנטה') 

 "אני מניח תפילין בבוקר, כלומר אני קושר את עצמי לבורא עולם. אני הולך לבית הכנסת בערב שבת, ובשבת בבוקר, עושה קידוש, שומר כשרות, ולפני כמה חודשים

"שבת היא אחת המתנות המדהימות ביותר שקיבלנו, וזה ממש לא משנה באיזה בית גדלת. יש בניתוק הזה איזה שקט, איזה בונדינג משפחתי שאין לו תחליף. אני מציע לכל אחד: נתקו את הטלפון וכבו את השאלטר. זאת מתנה מדהימה. השקט הזה, שמאפשר לך להתרכז רק באנשים שקרובים אליך, מבלי שמשהו ישאב אותך", אמר בראיון ל'ידיעות אחרונות'.

"לפעמים גם יש תפקידים שאתה מתמודד עליהם, ואז מגלה שמישהו אחר קיבל. בסופו של דבר אתה לומד שמה ששלך שלך ומה שלא שלך לא שלך, ואם אתה מפנים את זה, הכל הרבה יותר קל".

"אמש זכיתי יחד עם אבא שלי ועוד חברים יקרים ללבי, לבקר במקום הכל כך מרגש הזה – קבר יוסף, וכמה התפללתי - שבעיקר נאהב אחד את השני".

תגיות:התחזקותלידהסלבסאביב אלושילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה