נתינה היא ערך חשוב. העניקו אותו גם לעצמכם
לאנשים עם יכולת אמפתיה גבוהה יש בלבול בין השניים – הם מרגישים אנוכיים ואשמים בכל פעם שהם שמים את עצמם במרכז, ורואים שתי אפשרויות בלבד: או שאני מסור/ה, מתחשב/ת וטוב/ה; או שאני דואג/ת לעצמי, אינטרסנטי/ת ואנוכי/ת
מיטל מדי
22.06.26 | 14:00



