״חציית קו אדום״: נציג ישראל במדריד זומן לנזיפה אחרי הביקורת על ראש הממשלה סנצ’ס
משרד החוץ של ספרד זימן את דן פורז, הממונה על שגרירות ישראל, לשיחת נזיפה רשמית. הזימון הגיע בעקבות תגובת השגרירות לקריאה לאמברגו נשק על ישראל. שגרירות ישראל במדריד: ״ספרד פתחה במסע אנטי-ישראלי״
יובל אביב
29.06.25 | 11:39



