בריאות ותזונה

"מרפא את כל המחלות": כך תעשו חלב עם טעם אגדי מ...אגוזי מלך (וגם טיפ לקילוף קל)

"מלאו כיסיי באגוזים": בהשראת חג הפסח שזה עתה אנו נפרדים ממנו, קבלו מתכון אגדי לחלב מאגוזי מלך. אמנם היום אנחנו נוהגים לקנות אגוזי מלך קלופים, אבל אם חשקה נפשכם לעבוד קצת יותר קשה, הרי לכם הדרך הפשוטה והקלה לקלף את האגוזים בצ'יק

אא

את החלב המדהים הזה שאין בו טיפת חלב, לא תמצאו בשום מקום אחר - גם לא בחנויות טבע מובחרות. זה מפתיע, אבל האמת היא שזה רק לטובתכם. אם הייתם מוצאים אותו בחנויות, מן הסתם הוא היה משווק עם חומרים משמרים ועוד מרעין בישין שאתם ממש לא רוצים להכניס אל הגוף שלכם. הכי טוב לצרוך דברים שהכנו בעצמנו, ואם הם כאלה קלים להכנה - אז מה הבעיה בעצם?

את האגוזים אתם יכולים להכין כמו שמוצע בסרטון הזה, או לקנות אגוזים קלופים בכמות שתספיק להכנת כמות גדולה של חלב, שתספיק לכם לכמה ימים. 

אני אישית צורכת אגוזי מלך ואגוזים נוספים - בכל יום, באמצעות כדורי אגוזים, תמרים ותבלינים שהמצאתי. אין ספק שאני מרגישה הרבה יותר חזקה ובעלת מרץ כשאני נוטלת את כדורי הבריאות שלי על הבוקר. אבל כדורים, בכל זאת, זה קצת יותר מסובך מאשר חלב. 

עכשיו כשגיליתי את המתכון הזה, זה פוטר אותי מלהכין את כדורי האגוזים (שבכל זאת דורשים קצת יותר הכנה מהחלב הזה).

למעשה, את המתכון הזה תוכלו להמיר בכל אגוז אחר שהוא: מקדמיה, קשיו, לוז, מלך, ואפילו גרעיני דלעת וחמנייה.

לאחרונה סיפרתי לכם על אגוזי הנמר - אז אני מניחה שגם איתם תוכלו לעשות את אותו תהליך, אבל זכרו שאותם ראשית צריך לטחון במטחנת תבלינים טובה. 

כדי לעשות את המתכון תצטרכו בלנדר טוב. אני משתמשת בכוס נינג'ה כמו בסרטון. הכניסו את האגוזים שלכם לכוס, כסו אותם במים, טחנו היטב עד לקבלת עיסה אחידה, וסחטו את התערובת שנוצרה דרך בד - אל תוך כלי גדול שהכנתם מראש. 

את חלב האגוזים תוכלו לשמור במקרר בלי הגבלה כמעט, בכלי אטום כמובן. 

תגיות:רפואהסגולותאגוזיםחלב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה