בריאות ותזונה

הכירו: אתגר ניקוי הרעלים הישראלי ששובר את הרשת

הסלב ליהיא גרינר חושפת את שיטת ניקוי הרעלים שלה, אותה בנתה בשיתוף עם הנטורופטית האישית - מיכל ענבר. מבצע ניקוי הרעלים שלהן, אותו הציעו השתיים ברשתות החברתיות - זכה עד כה להד נלהב ביותר, זאת למרות שהוא כולל בתוכו פרידה מוחצת ממוצרי החיטה למיניהם. לפניכם השיטה בשלמותה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסלב ליהיא גרינר חושפת את שיטת ניקוי הרעלים שלה, אותה בנתה בשיתוף עם הנטורופטית האישית - מיכל ענבר. מבצע ניקוי הרעלים שלהן, אותו הציעו השתיים ברשתות החברתיות - זכה עד כה להד נלהב ביותר, זאת למרות שהוא כולל בתוכו פרידה מוחצת ממוצרי החיטה למיניהם. 

לטענת השתיים, שיטת הניקוי הזו לא רק מרפאה ומשקמת את הגוף ומחזירה לו את חיוניותו - כי אם גם עוזרת לו להיגמל מהתמכרות ועל הדרך לזכות ב'פרס' הנכסף ולרדת במשקל. אולם השתיים מדגישות כי השיטה מיועדת אך ורק לאנשים בריאים - לא כולל נשים בהריון או מניקות. בנוסף, אנשים שנמנים על סקאלת ההשמנה החולנית או להבדיל סובלים מתת משקל - גם עליהם נאסרת השיטה הזו. 

מה אוכלים ועל מה מוכרחים לוותר? לפניכם הרשימה המלאה:

מותר: אורז מלא לסוגיו, פריכיות אורז, קינואה, כוסמת, בטטה, סלק, ארטישוק, במיה, אספרגוס, כרובית, ברוקולי, ירוקים רבים, שעועית ירוקה, תפוחים, אגסים, רימונים, אשכוליות, פומלות, פירות יער טריים וקפואים, גויאבות, חמוציות נטולות סוכר, סטיוויה להמתקה, סודה טבעית ללא טעמים, תה צמחים ללא הגבלה, קפה שחור או אספרסו - עד שניים ליום, חלב אורז נטול סוכר, ירקות מכול הסוגים, שמן זית, אוכמניות, רסק תפוחים טבעי ללא תוספת סוכר, שקדים, גרעיני דלעת וחמנייה ותבלינים כמו בהרט, קארי וכמון. עופות ודגים - עד פעמיים בשבוע. 

אסור: חלב, ממתקים, מאפים, קמח לבן ומוצריו, פלפלים, חצילים, אבוקדו, תפוחי אדמה, תירס, אפונה ירוקה/יבשה, פירות שלא מצוינים ברשימת המאכלים המותרים, אבקות מרק, פלפל ומלח, סוכר להמתקה. 

על מה עוד חשוב להקפיד? לפניכם כמה כללים:

הקפידו על אכילה מדי שלוש שעות. 

שתו הרבה מים במהלך היום - גם אם לא מרגישים צמאים. 

שוקולד ואלכוהול הם מחוץ לתחום. 

שלבו פעילות גופנית למשך כ-30 דקות בכל יום. 

קחו אתכם ירקות וחטיפים בריאים לכל מקום שאתם הולכים, והמנעו מלהגיע לארוחה רעבים. 

אל תפתחו את הבוקר עם משהו מתוק, אלא העדיפו ירקות ודברים קלים. 

תגיות:שיטהניקוי רעליםבריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה