אמונה

לראות אלוקיות: האם ישנה דרך ודאית לדעת שהתורה לא נכתבה על ידי בן אנוש?

כיצד ניתן לדעת שבורא עולם הוא זה שמסר את התורה? אלו מנגנוני הגנה הטביע ה' בתורה כדי להפריך כל טענה שהתורה זויפה על ידי אנוש? הרבה יותר ממה שאתם חושבים

אא

התורה עצמה מלאה מקצה לקצה בהוכחות ברורות לקבלתה מבורא העולם בלבד, ולא על ידי בן אנוש. ניתן להוכיח זאת בקלות באמצעות אספקטים ורבדים שונים:

א. הן במישור המדעי, על ידי קיומן של ידיעות מן התורה שבן אנוש לא יכול היה לדעת אותן לפני אלפי שנים בלעדי אמצעי הטכנולוגיה של היום, וככל שהמדע מתפתח הוא מאשש את הנטען בתורה.

במשך אלפי שנים, העם היהודי ידע וטען לידיעות מדעיות בנושאים שונים. אלא שאז עולם המדע טען ההיפך, וראה בטיעונם של היהודים כמגוחכים וחסרי כל הגיון. עם ההתפתחות הטכנולוגית והתקדמות המדע בעת החדשה, מתגלות תגליות מדעיות שמוכיחות כי מה שנטען במקורות היהודיים הוא אכן אמת. את התגליות המדעיות הללו לא ניתן לדעת ללא אותם אמצעי מכשור חדישים שקיימים בעולם המדע, וללא שימוש בכלים טכנולוגיים, והנה לעם היהודי הן היו ידועות זה אלפי שנים, מתוך מקורות הספרות היהודית שבהם טמונים סודות הבריאה.

ב. הן במישור הלוגי, על ידי הוכחה פשוטה המראה כי בן אנוש לא היה יכול לשתול ספר זה ולהציגו כאלוקי. הוכחה לוגית זו מבוססת על פסוקים מסוימים המפריכים כל טענה כי התורה יכולה הייתה להישתל לאורך ההיסטוריה על ידי בן-אנוש, והיא זו גם המוכיחה את קיומו של מעמד הר סיני, שלא נטען על ידי אף כת או דת אחרת, וזאת משום שלא ניתן לזייפו.

ג. הן על ידי נבואות רבות ושונות, שהתגלו כנכונות, אף שבזמן מסירתן היו נראות כבלתי-הגיוניות וסותרות את הטבעי.

ד. הן על ידי צפנים המוצפנים בתורה, בעלי סבירות אפסית ומקריות שאינה מתקבלת על הדעת.

ה. הן על ידי סוד אותיות לשון הקודש המוכיחות באופנים שונים את האלוקיות שבהן, כמו חישובי גימטריות וחישובים מתמטיים מדהימים, המציגים תוצאות בלתי סבירות ובעלות סיכוי אפסי.

 

הצופן התנכ"י: תגלית מרעישה שהרעידה את העולם חושפת כי כל אירועי ההיסטוריה ואף העתיד מוצפנים בתוך התורה. התגלית זכתה לפרסום רב בקרב אנשי המחקר בעולם עם התרחבות המחקר. לא נותר אלא להסכים כי יש כוח עליון שצפה וידע את כל עתיד והתרחשות הבריאה, והצפין זאת בצורות בלתי-אנושיות בתוך פסוקי התורה. צפו:

מלבד הוכחות רבות לאמיתות התורה שקצרה היריעה מלהכילן, קיימות הוכחות רבות המעידות על יצירת הבריאה על ידי כוח עליון וקיומו של עולם רוחני, כמו תיעודים שונים המוכיחים ללא ספק את קיומה של מציאות רוחנית בעולמנו – סיאנסים; חלומות בהם מופיע נפטר עם מידע שהחולם לא ידע עליו ואכן התאמת; רגרסיה בהיפנוזה לגלגולים קודמים בה מתבררים פרטים אמיתיים על אדם שנפטר, או שהמהופנט מדבר בשפה אותה הוא לא מכיר בחייו הנוכחיים; תיעוד של גלגול נשמות כאשר האדם מעיד על זכרונות אישיים מגלגולו הקודם המתאמתים מול משפחת הנפטר; תיעוד אנשים שחוו מוות קליני ומתארים את שהתרחש בחדר בזמן שהיו ללא הכרה.

מלבד זאת, טיעון לוגי פשוט ביותר מציג את חוסר האפשרות של בריאת היקום באופן מקרי – מורכבות גוף האדם ומורכבות הבריאה עצמם מעידים כי קיים יוצר שתכנן וברא כל זאת. כשם שלא ניתן לטעון שמחשב מתוחכם נוצר במקריות על ידי פיצוץ והתפתח לאורך הזמן מעצמו, על אחת כמה וכמה שלא ניתן לטעון כזו טענה הבלית על הבריאה עצמה.

חלקם של הנושאים המוזכרים לעיל הוצגו כבר בטורים קודמים, ובטורים הבאים נציג עובדות מפורטות הממחישות את העל-אנושיות שבתורה.

"טביעת האצבע" של ה' נחשפת: האם ה' השאיר "טביעת אצבע", סימן היכר, ליצירה אותה ברא – היקום? אם נבחן את הפרט הכי קטן ביקום, החל מפרח, קונכייה ועד לגלקסיות האדירות, נגלה דבר מעורר תדהמה – "טביעת האצבע" של ה'. צפו ב- 3 דקות על הסדרה המתמטית שמסתתרת בבריאה:

צפו:

הסרטונים שישאירו אתכם פעורי פה: ההוכחות הכי עוצמתיות שהתורה היא אלוהית - חלק א'

הסרטונים שישאירו אתכם פעורי פה: ההוכחות הכי עוצמתיות שהתורה היא אלוהית - חלק ב'

רוצים לשמוע עוד? בקרו באתר "70 שאלות קשות ביהדות", וכנסו לשאלה "איך אפשר להיות בטוחים שהתורה היא לא המצאה?"

תגיות:תורהאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה