אמונה

הסרטונים שישאירו אתכם פעורי פה: ההוכחות הכי עוצמתיות שהתורה היא אלוהית - חלק א’

רוצים להוכיח לחברים ולמשפחה שהתורה לא הייתה יכולה להיכתב על ידי בן אנוש? יש לכם ספקות עם עצמכם? אחרי צפייה בסרטונים האלה לא יישאר לאף אחד יותר ספקות. תחזיקו חזק, זה הולך להדהים אתכם

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אספנו עבורכם את הסרטונים הכי חזקים ברשת שמוכיחים אחת ולתמיד - יש בורא לעולם, והתורה היא אמת אלוהית. תחגרו חגורות, יוצאים לדרך...

 

סדרת פיבונאצ'י: הפלא המתמטי של הבריאה נחשף

האם יכולה להיות הוכחה מתמטית חד משמעית שכל פרט ביקום מבוסס על סדרה מתמטית אחת ויחידה שמאחדת את כל הבריאה כולה? והאם יכול להיות שהסדרה הזו צפונה בתוך אותיות השפה העברית – השפה היחידה שנוצרה וניתנה על ידי האלוהים? תחזיקו חזק כי לסרט הזה לא תישארו אדישים.
התגלית המתמטית נחשפה על ידי הרב יצחק גינזבורג, והתפרסמה בסדרת ספריו של הרב שמואל יניב - צפונות התורה

 

הוכחה שהתורה היא אלוהית מהמספר פאי

תגליות מתמטיות קושרות בין הקבוע "פאי" לבין הפסוק הראשון בתורה בשפתה המקורית – עברית, ומאששות את הטענה שהתורה לא הייתה יכולה להיכתב על ידי בן אנוש. האם התגלית שתראו בסרט זה יכולה להוכיח אחת ולתמיד כי התורה היא אכן שמיימית? תשפטו בעצמכם.
המחקר והממצאים המוצגים בסרט זה אושרו על ידי פרופ' דניאל מיכלסון ופרופ' חיים שור

 

תורת ישראל: המתמטיקה חושפת את האמת

תגליות מתמטיות מדעיות עוצרות נשימה, שנחשפו בסרט זה, חוללו מהפכה בחייהם של הרבים. האם ייתכן כי קיימת הוכחה מתמטית חד משמעית לכך שהתורה היא לא אנושית, ובהכרח נמסרה על ידי גורם עליון? האם לשון הקודש שניתנה מה' מוכיחה את האלוהיות שבתורה? תאמינו או לא, הנה זה בא...
הממצאים המדעיים המוצגים בסרט זה הם פרי מחקרו ועבודתו של פרופ' חיים שור מאונ' בן-גוריון

 

הוכחה למציאות הבורא מ... ברית מילה

האם מבחינה רפואית עדיף למול את התינוק בגיל חודש או יותר, כשהוא חזק וגדול יותר, או ביום השמיני דווקא כפי שהתורה מצווה? המדע מגלה את הפלא הגדול שקורה בגוף האדם פעם אחת בחיים – ביום השמיני להיוולדו. לראות ולא להאמין.

 

התגלית המרעישה שידענו הרבה לפני כולם

האם המדע סותר את התורה או מוכיח אותה? עם התפתחות המדע ולנוכח תגליות חדשות מתברר כי המדע רק מאשש את האמונה היהודית. צפו כיצד תפיסה מדעית סתרה את התורה לאורך כל הדורות עד התגלית המרעישה לפני כ-80 שנה.

 

התגלית של נאס"א רשומה בספר בן 2,000 שנה

מפעים: מהי התגלית המדהימה שהעולם גילה, ואילו חכמי ישראל ידעו זאת עוד לפני כולם? וכיצד חכמי ישראל ידעו סודות אלה עוד לפני שעולם המדע ידע אותם?

 

איך אפשר ללמוד מבעלי חיים שהתורה מן השמיים?

התורה קובעת כלל זואולוגי המצריך ידע על כלל בעלי החיים הקיימים בעולם. הצהרה של כלל זה מהווה התחייבות לאמיתות התורה לדורי דורות, שכן אם תימצא סתירה לכלל, הרי זוהי סתירה לאלוהיות התורה. במהלך כל ההיסטוריה ולאורך כל מחקרי עולם המדע לא נמצא אף בעל חיים שסתר את הכתוב בתורה. מיותר לציין כי אין בן אנוש המסוגל להתחייב לדורי דורות בעובדה הדורשת ממנו להכיר את כל סוגי בעלי החיים הקיימים ברחבי הגלובוס.

 

איך אפשר ללמוד מדגים שהתורה מן השמיים?

התורה קובעת חוק בעולם החי הדורש ידע על כלל סוגי הדגים ויצורי הים הקיימים בעולם. יש לציין כי עולם המדע השקיע במשך עשרות שנים כספים רבים בחקר התת-ימי, ועד עצם יום זה התגלו 34,300 זני דגים. כל הדגים שהתגלו בעבר ושממשיכים להתגלות ממתן תורה ועד עצם יום זה, במשך 3334 שנה, מעולם לא סתרו חוק טבע זה.
אילו היה זה בן אנוש המנסה להשתיל ספר ולטעון כי הוא שמיימי, וודאי שהוא לא היה מציין בספר זה עובדה העלולה להתבדות, שכן די למצוא ולו טעות אחת בספר כדי לבטלו מהיותו אלוהי. לא קיים בן אנוש היכול לדעת ולהתחייב לידיעה מעין זו, אלא רק זה שברא את העולם ובידו השליטה המלאה בטבע.

 

סודות הכוכבים - איך ידענו את זה לפני כולם?

בתורה קיימות ידיעות מדעיות רבות אשר התגלו רק בדור האחרון עם התפתחות אמצעי הטכנולוגיה. מדובר בידיעות שאין כל אפשרות לדעת אותן אילולא אותם אמצעי מכשור חדישים הקיימים בעולם המדע. אז איך העם היהודי ידע עליהם?

 

התגליות שהרעישו את העולם

בתורת הסוד, תורת הקבלה, כתובים סודות מפי רבי שמעון בר יוחאי לפני כ- 2,000 שנה. מהם שישה הסודות שהרעידו את העולם, והמדע גילה הרבה אחרינו?

 

הידעת? הירח היה פעם גם שמש

האם ייתכן כי הירח היה פעם שמש? מי טען זאת עוד לפני כולם, ומה לנאס"א יש לומר על כך?

 

הצופן התנכ"י במדע ובקבלה

האם יתכן שכל המאורעות בהיסטוריה, כל האישים, כל המדעים ופלאי העולם הוצפנו מראש בטקסט התנכ"י? הרב זמיר כהן בהרצאה מיוחדת. וגם... ראיון בלעדי עם פרופ' אליהו ריפס מהמחלקה למתמטיקה באונ' העברית, שערך מחקר מדעי בנושא הצופן התנכ"י.

 
כנסו כאן לחלק ב' של ההוכחות
תגיות:תורההוכחותאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה