אמונה

הסרטונים שישאירו אתכם פעורי פה: ההוכחות הכי עוצמתיות שהתורה היא אלוהית - חלק ב’

מאמינים שהעולם נברא על ידי גורם עליון, אבל לא בטוחים שהצווים בתורה אכן נמסרו ממנו? רוצים לשכנע אחרים שהתורה היא על-אנושית? אספנו עבורכם את הסרטונים הכי חזקים שלא ישאירו לאף אחד שאלות. תתכוננו להיות נדהמים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יש ספקות באמונה? יש שאלות לא פתורות לגבי אמיתות התורה? אחרי שתראו את הסרטונים המרתקים כאן, הכול כבר ייראה אחרת. תחגרו חגורות, ממריאים...

 

"טביעת האצבע" של אלוהים נחשפת

האם ה' השאיר "טביעת אצבע", סימן היכר, ליצירה אותה ברא – היקום? אם נבחן את הפרט הכי קטן ביקום, החל מפרח, קונכייה ועד לגלקסיות האדירות, נגלה דבר מעורר תדהמה – "טביעת האצבע" של ה'. צפו ב- 3 דקות על הסדרה המתמטית שמסתתרת בבריאה.

 

טריילר לסרטון "הוכחה מתמטית לאלוהיות שבתורה"

צפו בטריילר המפעים לסרטון שנמצא ממש מתחת: "הסודות נחשפים: הוכחה מתמטית לאלוהיות שבתורה". כל מילה נוספת מיותרת.

 

הסודות נחשפים: הוכחה מתמטית לאלוהיות שבתורה

ראיתם את הטריילר למעלה? עכשיו הגיע הזמן לראות את הדבר האמיתי...
התגליות המדעיות המוצגות בסרט זה הם פרי מחקרו של פרופ' חיים שור מאונ' בן-גוריון

 

הוכחה למציאות הבורא מ... דגים

מספיק למצוא טעות אחת ויחידה בספר כדי לבטל כל טענה לכך שהוא אלוהי. במידה ובן אנוש היה מנסה להשחיל ספר ולטעון להיותו אלוהי, הוא לעולם לא היה לוקח סיכון וכותב בו פרט שיכול להתברר כטעות. מהי ההצהרה הנועזת הכתובה בתורה? והאם במשך 3,334 שנה מעת מסירת התורה ההצהרה הכתובה בה עדיין נכונה? צפו ב- 5 דקות שיוכיחו ללא ספק – התורה היא על אנושית.

 

סודות במרחבי החלל

העם היהודי טען הרבה לפני שאר האנושות לעובדה מדעית ממרחבי החלל, אך האנושות ראתה את טענה זו כמגוחכת ולא סבירה בעליל. עם התפתחות הטכנולוגיה המדעית, העולם מאשש את טענת העם היהודי. מהי העובדה המרתקת שידענו לפני כולם? כיצד היה לנו את הידע הזה? והאם בן אנוש היה מסוגל לדעת ידע מסוג זה לפני אלפי שנים?

 

סרטון קצר ומרתק על הצופן התנכ"י 

הצופן התנכ"י - תגלית מרעישה שהרעידה את העולם חושפת כי כל אירועי ההיסטוריה ואף העתיד מוצפנים בתוך התורה. התגלית זכתה לפרסום רב בקרב אנשי המחקר בעולם עם התרחבות המחקר. לא נותר אלא להסכים כי יש כוח עליון שצפה וידע את כל עתיד והתרחשות הבריאה והצפין זאת בצורות בלתי-אנושיות בתוך פסוקי התורה.

 

עוצמתי: הסרט "מציאת האמת"

האם החיים מסתכמים בלימודים, עבודה, גידול משפחה וקצת חופשות ומסעדות? האם ישנה תכלית עליונה לחיים שלנו כאן עלי אדמות, או שהכול נוצר במקרה ובאנו לכאן רק כדי להעביר את הזמן ותו לא? כל התשובות בסרט עוצר נשימה.

 

הקוד המתמטי החבוי בפסוק הראשון בתורה

הסרט חושף על ידי גימטריות וחישובים מתמטיים את הפלא המתמטי הבלתי סביר הצפון בפסוק הראשון בתורת ישראל: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ". הסרט שישאיר אתכם המומים.
המחקר והממצאים המוצגים בסרט זה אושרו על ידי פרופ' דניאל מיכלסון ופרופ' חיים שור

 

איך יודעים שהבורא קיים? הנה הוכחה

איך אפשר לדעת שה' קיים אם לא ניתן לראות אותו? ומהי התפיסה השקרית – הלא מוכחת מדעית -  שעולם המדע מנחיל לציבור כעובדה בדוקה ומוגמרת?

 

צפו 5 דקות, והחיים שלכם יראו אחרת

כולנו רצים במרוץ המטורף של החיים, אבל האם עצרנו לרגע לחשוב בשביל מה כל זה, והאם יש משהו מעבר? קחו חמש דקות למחשבה.

 

סודות מתמטיים אלוהיים נחשפים

סודות אדירים טמונים בפסוק הראשון בתורה "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ", ומקצתם נחשפים בסרטון זה. צפו בתגליות מתמטיות המוכיחות את האלוהיות שבתורה.
התגליות המתמטיות המוצגות בסרטון זה נחשפו על ידי הרב יצחק גינזבורג, והתפרסמו בסדרת ספריו של הרב שמואל יניב - צפונות התורה

 

תורה מן השמיים

מי כתב את התורה? כיצד ניתן לדעת בוודאות שהתורה לא נכתבה על ידי בן אנוש? האם קיימת אפשרות לבדוק בצורה מוכחת כי התורה היא אכן אלוהית? הרב זמיר כהן בהרצאה שלא מותירה ספקות.

 

כנסו כאן לחלק א' של ההוכחות

תגיות:תורההוכחותאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה