פוריות

הריון לא רצוי? אחרי עשר הפלות בעשר שנים, היולדת הטרייה מחזקת

בריטניה: אישה שהצליחה להרות וללדת לאחר עשר שנות עקרות וטיפולי פוריות כושלים - קוראת תיגר על תחזיות הרופאים הפסימיות ומחזקת נשים במצבה במסר תקיף: "אל תאבדו תקווה"

אא

 

מרגש: גם לאחר שעברה עשר שנות אכזבה בכל הקשור לטיפולי פוריות - שרה ברנן (באנגלית: sarah brennan) בת ה-36, לא הפסיקה לנסות, לא הפסיקה להאמין כי לבסוף תצליח במשימתה. היום היא חובקת ילדה מתוקה בזרועותיה, ומסר אחד שגור בפיה עבור כל הנשים שנמצאות במצבה: "אף פעם אל תפסיקו להאמין, אל תוותרו על התקווה".

לאורך הדרך, היו לה לברנן לא מעט סיבות להתייאש: מאחר ותוך עשר שנים עברה עשר (!) הפלות טבעיות והעובר לא שרד אף את השבוע ה-12 להריון - צפו לה הרופאים עתיד פסימי במיוחד בכל הקשור להבאת ילדים לעולם, ולא הפסיקו לנסות להניא אותה מניסיונותיה החוזרים ונשנים להיכנס להריון. 

"לעולם אל תתייאשו מהתקווה" (אילוסטרציה: shutterstock)"לעולם אל תתייאשו מהתקווה" (אילוסטרציה: shutterstock)

אבל בעבור שרה ומארק בעלה, היה זה רק הטריגר להמשיך ולהיאחז בחבל האמונה, להמשיך ולקוות שיום יבוא וגם הם יזכו להיות הורים, שיום יבוא וגם הם יזכו להרות באופן טבעי והכל זה רק עניין של זמן וסבלנות. הרבה סבלנות, מסתבר, אבל היא השתלמה להם בגדול. 

לא רק ששרה הצליחה להרות באופן טבעי, היא אף ילדה תינוקת בריאה ויפהפיה בשם ארין-אליזבת', למרות הקשיים הרבים שליוו אותה גם במהלך הלידה. כיום, ברנן יוצאת תיגר על תחזיותיהם הפסימיות של הרופאים - שלא נתנו לה כל סיכוי, ומחזקת את הנשים במצבה במסר חזק ותקיף: "לעולם אל תתייאשו מהתקווה".

לכתבות, מידע וסרטים נוספים אודות הפלות במדור אמ"א, הקליקו כאן.

תגיות:הריון ולידהבעיות פוריותהורות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה