חדשות בריאות

נתניהו: "לא סיימנו עם הקורונה, נצטרך חיסונים נוספים"

במהלך ביקור בבית ספר בירושלים, עם חזרת מערכת החינוך ללימודים מלאים, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "הקורונה יכולה לחזור. במוקדם או במאוחר נצטרך חיסון נוסף"

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

עם חזרתה של מערכת החינוך למתכונת לימודים מלאה, ביקר היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית ספר בשכונת הר חומה שבירושלים. לביקורו נלוו שר החינוך יואב גלנט וראש עיריית ירושלים, משה ליאון.

"אנחנו מובילים כרגע את העולם ביציאה מהקורונה", אמר נתניהו במהלך ביקורו בבית הספר. "חידוש הלימודים גם בחטיבות הביניים בצורה מלאה זה סימן מובהק לכך. יש שני דברים שאני רוצה להדגיש: ראשית, עוד לא נפטרנו מהמסכות. בתוך המבנים והכיתות חובשים מסכות, בחוץ אפשר להוריד אותן עם המלצת חבישתן במהלך התקהלויות. באופן כללי, בפנים מסכות – בחוץ אפשר להוריד".

"שנית, עוד לא סיימנו עם הקורונה משום שהיא יכולה לחזור", הוסיף נתניהו. "הדבר החשוב ביותר כדי למנוע את חזרת הקורונה הוא להביא הנה עוד מיליוני חיסונים, משום שבמוקדם או במאוחר נצטרך חיסון נוסף. תוקף החיסון הקיים יכול לפוג לאחר שישה חודשים, תשעה חודשים או שנה. אנחנו נצטרך חיסונים נוספים, אני עובד על זה".

כאמור, מערכת החינוך חזרה הבוקר ללימודים במתכונת מלאה ובכיתות מלאות, מגילאי גן ועד כיתות י"ב, ללא חלוקה לקפסולות וללא הגבלה על מעבר בין כיתות. יש להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, בדגש על עטיית מסכות בחללים סגורים, הקפדה על היגיינה אישית, אוורור כיתות ושמירת מרחק ככל האפשר בהפסקות ובשיעורים.

מנהלים בחטיבות הביניים ובחטיבות העליונות (כיתות ז'-י"ב) יוכלו לקיים מתכונת למידה גמישה לטובת צמצום פערים רגשיים, חברתיים ולימודיים. מתכונת זו תכלול, בין היתר, למידה פרטנית, קבוצתית ומשולבת. הלמידה המשולבת יכולה להתבצע במרחבים פתוחים בתוך בית הספר ומחוצה לו, באמצעות למידה דיגיטלית או במתכונת של למידה מרחוק בשיעור של עד 20% משעות הלימוד השבועיות או בהיקף של עד יום למידה שבועי.

במשרד החינוך ציינו, כי מוסדות חינוך שנזקקים לזמן בכדי להתארגן לחזרה לשגרה יוכלו להיערך לכך במהלך השבוע הקרוב ולחזור לפעילות מלאה לכל המאוחר עד יום ראשון הבא.

תגיות:מערכת החינוךנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה