חדשות בריאות

הקבינט אישר: מערכת החינוך תיפתח במלואה ביישובים ירוקים וצהובים

בתום ישיבת הקבינט הוחלט, כי כיתות ז'-י"ב ביישובים בהם התחלואה נמוכה ישובו ללימודים בהדרגה בשבועיים הבאים, כשבמקביל מספר בדיקות הקורונה לעובדי ההוראה ולתלמידים יוגדל משמעותית. השרים אישרו את תחילתו של פיילוט לפתיחת הקניונים

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

כ-300 אלף תלמידי כיתות ה'-ו' חזרו הבוקר (שלישי) ללימודים במוסדות החינוך, לאחר כחודשיים בהם למדו מרחוק. התלמידים ילמדו לפחות שלושה ימים בבתי הספר. בתום שעות של דיונים, אישר הלילה קבינט הקורונה פה אחד את המתווה שהציג שר החינוך יואב גלנט, לפיו מערכת החינוך תיפתח במלואה ביישובים הירוקים והצהובים בהם התחלואה נמוכה.

על פי לוח הזמנים של המתווה, כיתות י'-י"ב ישובו ללימודים כבר ביום ראשון הקרוב. שבוע לאחר מכן יצטרפו אליהן כיתות ז'-ט'. החזרה של התלמידים תתבצע בחצאי כיתות ובלמידה משולבת: לפחות יומיים בבתי הספר, והשאר בלמידה מרחוק. במקביל, וכחלק מהתוכנית, מספר בדיקות הקורונה בקרב עובדי ההוראה והתלמידים יגדל באופן ניכר.

השר גלנט בירך על החלטת הקבינט. "תלמידות ותלמידים יקרים, בשעה טובה כולכם חוזרים לבית הספר – ללימודים, למורים ולחברים", כתב בפייסבוק. "בתום דיון ממושך, שרי הקבינט אימצו את התוכנית שגיבש משרד החינוך יחד עם צוות המומחים לפתיחת כל בתי הספר החל מיום ראשון הקרוב. ב-29.11 יחזרו לבתי הספר תלמידי התיכונים ושבוע לאחר מכן, ב-6.12, יצטרפו אליהם תלמידי חטיבות הביניים".

גלנט הוסיף כי "המנהלים והמורים ערוכים לפתיחת מוסדות החינוך השונים, ויחד עם גורמי הבריאות נגדיל את היקף הבדיקות לתלמידים ולצוותי ההוראה, כדי לשמור על בריאותם. תודה לראש הממשלה ולשרי הקבינט על התמיכה. לכם, התלמידים היקרים לנו מכל, נותר רק להכין את הילקוט".

אמש, בחלקה המוקדם של הישיבה, אישרו שרי הקבינט להתחיל בפיילוט לפתיחת הקניונים. במסגרת התוכנית הניסיונית, החל ממחר צפויים להיפתח 15 קניונים למשך שבעה ימים, תחת מגבלות משמעותיות. הפיילוט יסתיים ב-6 בדצמבר, ובכפוף לתוצאותיו ולמצב התחלואה יוחלט על מועד הפתיחה של כלל הקניונים בארץ. במקביל תוצג הצעה לפיילוט לפתיחת השווקים, הצפויים להיפתח במועד בו ייפתחו הקניונים.

תגיות:מערכת החינוךקניוניםנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה