חדשות בריאות

מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל- 2,495

על פי העדכון של משרד הבריאות, מצבם של 41 חולים מוגדר קשה, 68 נמצאים במצב בינוני ו- 2,315 במצב קל. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר, כי אם לא יחול שיפור מיידי במגמת ההתפשטות של נגיף הקורונה – לא יהיה מנוס מהטלת הסגר מלא על האוכלוסייה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות מסר הבוקר (חמישי), כי מספרם של חולי הקורונה המאומתים בישראל זינק ל- 2,495. אתמול בבוקר עמד המספר על 2,030. מצבם של 41 מהחולים מוגדר קשה, 68 נמצאים במצב בינוני, ו- 2,315 במצב קל. 5 בני אדם נפטרו עד כה כתוצאה מסיבוכי הנגיף. 66 חולים הבריאו באופן מלא.

עוד עולה מהנתונים, כי 1,265 מהחולים נמצאים בבידוד בית, ו- 327 שוהים בבתי מלון. נכון לעכשיו, 59,493 בני אדם נמצאים בבידוד ביתי, לאחר ששהו בקרבתם של חולי קורונה מאומתים. ביממה האחרונה נוספו 715 אנשים לרשימת הבידוד הביתי. מתחילת המשבר שהו בבידוד ביתי 146,074 בני אדם. במשרד הבריאות ציינו, כי ביממה האחרונה נמשכה מגמת העלייה בבדיקות הקורונה שנלקחו ברחבי הארץ, ומספרם הסתכם ב- 5,240.

בית החולים וולפסון בחולון מסר אתמול על הידרדרות במצבו של חולה קורונה בן 45, המאושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ. המטופל חובר למכונת 'אקמו', המחליפה את תפקוד הלב והריאה באופן זמני, במטרה לייצבו. בבית החולים אמרו, כי המטופל אינו סובל ממחלות רקע ואינו מעשן.

ראש הממשלה בנימין נתניהוהודיע אמש, כי אם קצב ההתפשטות של הנגיף ימשיך להחמיר בימים הקרובים – לא יהיה מנוס מהטלת הסגר מלא על האוכלוסייה: "אתם מכירים את האמירה 'כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו'", אמר בהצהרה שמסר לציבור. "אבל בקורונה לאמירה הזו יש צד שני ואכזרי: כל המדביק נפש אחת כאילו הדביק עולם ומלואו. לא כאילו – ממש הדביק עולם ומלואו". 

"הצעדים שעשינו כאן בישראל נעשים בכל העולם – אבל אין בהם די, כי מספר החולים מכפיל את עצמו כל שלושה ימים", הוסיף נתניהו. "בעוד שבועיים אנו עלולים למצוא את עצמנו עם אלפי חולים, שרבים מהם יהיו בסכנת מוות. לכן אני כבר אומר לכם: אם לא נראה שיפור מיידי במגמה – לא יהיה מנוס מלהטיל הסגר מלא, למעט צרכים חיוניים כמו מזון ותרופות. זה עניין של יממות ספורות, ואנחנו עושים את כל ההכנות הלוגיסטיות והמשפטיות לכך".

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה