שמונה פגים בבית החולים רמב״ם נמצאו נשאים של חיידק עמיד לאנטיביוטיקה
שמונה פגים בפגיית רמב"ם נמצאו נשאים לחיידק CA-MRSA, אך אינם סובלים מתסמינים. בית החולים ומשרד הבריאות פתחו בחקירה אפידמיולוגית. הפגייה נסגרה זמנית להעברות מבתי חולים אחרים
יובל אביב
12.06.26 | 11:21



