חדשות בארץ

בת ה-14 אספה מאות דולרים כמחווה לבית החולים בו נולדה

אביגיל ליבוביץ נולדה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, לפני 14 שנה בדיוק כפגית – במשקל קילו, וחצי ובסכנת חיים ממשית. השבוע היא חוזרת להוקיר תודה לצוות שהציל אותה, במחווה מיוחדת של תרומת מאות דולרים אותם אספה במיוחד

אא

אביגיל ליבוביץ נולדה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר, לפני 14 שנה בדיוק כפגית – במשקל קילו, וחצי ובסכנת חיים ממשית. השבוע היא חוזרת להוקיר תודה לצוות שהציל אותה, במחווה מיוחדת של תרומת מאות דולרים אותם אספה במיוחד.

לפני 14 שנה, סכנת חיים אמיתית נשקפה לחייהם של אביגיל ליבוביץ' ואחיה התאום – שנולדו שניהם במשקל של קילו וחצי, ואושפזו בפגייה של בית החולים 'שיבא' בתל השומר. במשך חודשים ספורים נאבק צוות הרופאים על חייהם, ולבסוף המאמץ צלח והם שוחררו לבתיהם.

לפני שנתיים, כשחגגה אביגיל את בת המצווה שלה, החליטה לעשות מעשה קצת יוצא דופן: היא הכינה תכשיטים משלל חומרים, מכרה אותם בשכונתה וקיבלה תמורתם כ-700 דולר – אותם ייעדה למען מטרה אחת ויחידה. "החלטתי לתרום לפגייה שבה אושפזתי כשהייתי קטנה", היא משחזרת. "אמנם אני לא זוכרת את התקופה הזאת, אבל המשפחה סיפרה לי שטיפלו בי מאוד יפה, ואני שמחה לתרום את הכסף לפגים החמודים שמאושפזים כאן היום".

 

 

 

 

 

תגיות:לידהפגיםמעשים טוביםמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה