חדשות בריאות

נס פורים בפגייה: השתחררה אחרי 65 ימים, לאחר שאיבדה את אחותה התאומה

פגה שנולדה במשקל 800 גרם השתחררה מבית החולים אחרי 65 ימים בפגייה. אחותה התאומה נפטרה לאחר הלידה. הורי התינוקת אמרו כי קרה להם נס

אילוסטרציה אילוסטרציה
אא

שמחה כפולה בפורים – פגה שנולדה במשקל 800 גרם השתחררה לביתה בחג פורים לאחר 65 ימים בפגייה.

לפני למעלה מחודשיים נולדו זוג תאומות בשבוע 26 בחדר הלידה של בית החולים אסותא אשדוד, כאשר כל אחת מהן שקלה 800 גרם בלבד. לאחר הלידה, הפגות הועברו להמשך טיפול בפגייה. לאחר עשרה ימים, נפטרה אחת התאומות בשל פגות קיצונית. מנגד, הפגה השנייה הלכה והתחזקה מדי יום עד שהשתחררה בחג פורים, שחל בשבוע שעבר. התינוקת השתחררה לביתה כשהיא בריאה ושוקלת 2.20 קילוגרמים.

מנהל פגייה ויילודים באסותא אשדוד, ד"ר עומר גלובוס, אמר כי "מדובר בתינוקת, שחרף תנאי פתיחה כמעט בלתי אפשריים, הוכיחה לנו – דווקא בפורים, שעדיין יש ניסים בעולם. העבודה בפגייה רצופה אתגרים וקשיים, אך מקרה כל כך קיצוני שמסתיים בצורה כל כך אופטימית, היא הסיבה שאנחנו כאן ולא מוותרים על אף אחד – אף פעם".

ההורים סיפרו כי "לפני 9 שבועות נולדה לנו תינוקת במשקל 820 גרם שירדה בהמשך למשקל של 740 גרם. הנס שלנו היה שזה קרה בביה"ח הציבורי אסותא אשדוד – הפגייה המדהימה בארץ. צוות מקצועי ומסור, שתמך בנו לאורך כל הדרך ואנחנו משתחררים בפורים והשמחה היא כפליים".

תגיות:פגיםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה