"רצון האל שמר עלינו": הכירו את הזוג שחגג 80 שנות נישואין
זוג קשישים מארצות הברית חגג לאחרונה את יום הנישואין ה-80 שלהם ונכנס לרשימה מצומצמת של זוגות שחיו כל כך הרבה זמן יחד. "נועדנו להיות ביחד" הם אמרו
שירה פריאנט
06.06.21 | 12:29
זוג קשישים מארצות הברית חגג לאחרונה את יום הנישואין ה-80 שלהם ונכנס לרשימה מצומצמת של זוגות שחיו כל כך הרבה זמן יחד. "נועדנו להיות ביחד" הם אמרו
שירה פריאנט
06.06.21 | 12:29
כיצד ניתן לשמוע עמדה הפוכה משלנו מבלי לזלזל, להתרחק ולהתנכר? האם יש באמת דרך להישאר קרובים ומחוברים, גם כאשר דרכי החשיבה שלנו שונות לגמרי?
מנחם וולף
03.06.21 | 10:36
את מה שכבר צברת, אל תאבד. זו קופת חיסכון שלך. שמור עליה, גם אם כעת אתה לא מוצא בה עניין לשימוש
אברהם כהן
01.06.21 | 14:37
"אני לא מבינה", אמרה נופר בתסכול, "אם לא האמנתי שאני ראויה לאהבה, אז למה עכשיו אני כועסת כל כך על מה שקרה?"
חנה דיין
01.06.21 | 13:31
לא, בהחלט לא הייתי רוצה להתחלף, ויש לי הסביבה והנפשות הקרובות שלי שלא הייתי מחליף לעולם. אז מה? לכן אסור לי לקנא?
פינחס הירש
31.05.21 | 10:23
דווקא על ידי שבר, שמוביל לגילוי העמוק הזה, שאין לנו יותר מה לנסות לספק אחד לשני סיבות, למה אנחנו ביחד, כי זה שאנחנו ביחד זה מעל לכל
חנה דיין
26.05.21 | 11:06
מה קורה כשמגיע זוג שנראה על פניו שהקשר זורם על מי מנוחות, ורק מתחת לפני השטח מתרחש השבר? ולמה בת הזוג משמעותית כל כך בטיפול כזה?
חנה דיין
19.05.21 | 15:36
עדויות מרגשות של זוגות נשואים שבאו רק לשמוע וליהנות ויצאו עם חווית זוגיות חדשה, הביאו את הידברות להפיק "שבת שכולה שלום בית" עם מיטב היועצים וחגיגה קולינרית מרגשת. הירשמו עכשיו
הידברות
18.05.21 | 16:42
הידברות מזמינה אתכם לסדנת זוגיות חדשה ומעמיקה, שתסייע לכם לחדש את הקשר הזוגי בצורה בריאה וחזקה. מה בסדנה? כל הפרטים בפנים
הידברות
18.05.21 | 16:23
הנכון והחובה הוא להמציא ולספק זמן לקיום שניהם. ההקפדה שלא לאחר לשיעור התורה מידי יום, לא חייבת להתפרש כבריחה מן הבית
הרב דניאל פנחסוב
18.05.21 | 10:56
שלמה המלך היה החכם מכל אדם. לא לחינם הוא לא היה החכם מכל מכונה. הוא הבין דבר או שניים שאנחנו לא, והורה לנו בספר משלי "חנוך לנער על פי דרכו". כן, על פי דרכו בלבד. לא על פי דרכו של היועץ
פינחס הירש
12.05.21 | 12:56
אנחנו שווים מה שאנחנו שווים, והצד השני לא יכול להמעיט ולהוריד מהשווי הזה. כעת נותר לנו אולי רק לשמוע את המצוקה שלו, ובאמת ובתמים לעזור! ללא מטענים רגשיים שאומרים לנו "להחזיר"
פינחס הירש
10.05.21 | 08:30
אדם מוטרד, כועס, כואב, עצבני, משהו יושב לו על הלב, ואנו מנסים בטעות לקחת ממנו את זכותו להרגיש מה שהוא מרגיש
מיטל מדי
05.05.21 | 12:50
אין ספור רצונות ובקשות קטנות, חולפות לנו בראש במהלך שיגרת היום יום, וכאשר הנטל הוא בלתי נסבל, פוקעת הסבלנות שלנו
הרב דניאל פנחסוב
04.05.21 | 08:59
הרב רפאל אוחיון
הרב רפאל אוחיון
על האדם לצאת מעצמו למען המערכת הזוגית, לקחת אחריות ולטפל בקשיים האישיים שהוא מתמודד איתם. כמובן, בן הזוג שם לתמוך, לעזור ולעודד, אך לא לקחת אחריות במקומו
חנה דיין
03.05.21 | 14:37
צוות היועצים של מחלקת שלום בית בהידברות התכנס באירוע מיוחד של סיעור מוחות לקידום המחלקה
הידברות
29.04.21 | 10:17
קחו את החתונה שלכם ברצינות. חשבו על כך שהאדם שאתם חולקים איתו את החיים, לא הגיע כדי לרפד אותם עבורכם. הוא נמצא לידכם קודם כל כי באמת בעומק הנשמה שלכם
מנחם וולף
28.04.21 | 10:57
האם זה הוגן לרתום את הסביבה לרחמים עליכם רק כי חסר לכם משהו בנפש? האם זה הוגן לדרוך על שותפכם לחיים רק כי אתם לא מצליחים לדבר על מה שכואב באמת ולפתור אותו?
פינחס הירש
27.04.21 | 11:23