איך אפשר להפוך מקום שבור בתוכנו לשליחות?
מה היה קורה אם לרגע היינו מפסיקים לשאול "למה זה קורה לי?" ומתחילים לראות בכל קושי הזדמנות להבנה עמוקה יותר של עצמנו? לפי גישת התודעה שמציג החוקר והסופר פרנק מ' וונדרר, האירועים בחיינו אינם עונש או גזירת גורל, אלא הזמנה לחזור אל המקום השקט והאמיתי שבתוכנו
שירה דאבוש
09.06.26 | 14:20



