"המסעדה עלתה באש. עברנו בתוך הלהבות ויצאנו ללא פגע"
רקטה של חיזבאללה החריבה את המסעדה בקריית שמונה, אך כל העובדים נותרו בחיים לאחר שבעל המסעדה קיבל על עצמו לשמור שבת. ראשי כולל "אור ישראל", שחזרו אל קו האש, מספרים על ההבטחה של שר התורה, מרן רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, על הצמא האדיר ליהדות בעת המלחמה, ומדוע יש צורך בהגעת בני תורה נוספים לעיר
מיכל אריאלי
18.06.26 | 17:00



