חינוך ילדים

הילדים ישנים מאוחר, מתעלמים מניקיון וגורמים לך לתסכול? יש פתרון

אם את מאלו שלא מוכנות לזוז - באמת מצטערת אבל אין לי איך לעזור לך. אבל אם את מספיק אמיצה...

בעיגול: דקלה יוספסברג (צילום רקע: shutterstock)בעיגול: דקלה יוספסברג (צילום רקע: shutterstock)
אא

ממש לא נעים לי, אבל אני חייבת להגיד לך מה הבעיה הכי גדולה שלנו בהורות... על מה הכל נופל וקם בבית. בוא נודה על האמת, אנחנו יותר מדי "בובות על חוט".... כל מה שהילדים עושים מקפיץ אותנו. מלחיץ אותנו. מפחיד אותנו. אוהו, כמה שזה מפחיד אותנו. בלחיצת כפתור קטנה הילדים מצליחים לשבש אותנו. אנחנו עושים בשביל הילדים הכל ומעל ומעבר לכוחות ולתקציב שלנו, והם - הרבה פעמים לא רואים אותנו ממטר...

אם נהיה קצת יותר בוטים ולא נטייח - אנחנו בעצם כבר לא הורים... כי הורה זה מלשון להורות, להדריך. איפה הולך המדריך בטיול? קדימה. הוא יודע לאן ומתי וכולם באים אחריו. איך איבדנו את זה?

אבל אתם יודעים מה הבעיה היותר גדולה עם הבעיה הגדולה הזאת, ששכחנו מה זה להיות הורים?

שאנחנו לא זזים ממנה. שעדיין לא החלטנו אם אנחנו ממשיכים להרגיש סמרטוט-מקודש ומעונה, או בוחרים להתחיל דף חדש ולצאת מהתפיסה של "נו, שיתחתנו כבר".

אז אם את מאלו שלא מוכנות לזוז - באמת מצטערת אבל אין לי איך לעזור לך. אבל אם את מספיק אמיצה שלא מוכנה להתפשר על הורות מתסכלת וסוחטת - תקראי טוב את ההמשך, כי אני הולכת להציע לך הצעה נדירה ומשנה חיים.

אני זוכרת את עצמי במצב הבלתי נסבל הזה לפני כמה שנים טובות. שכבתי במיטה גמורה אחרי מריבה ענקית עם הילדה שלי, וידעתי שככה אני לא ממשיכה.אין סיכוי.

אחרי תפילה ובכי, בס"ד קיבלתי טלפון ממישהי שהציעה לי להשתתף בסדנת הנחיית הורים של שפר. אמרתי לה שאני מכירה את כל הקורסים האלו... את מקבלת שם המון טיפים יפים וחכמים, שמחזיקים לך מעמד יום-יומיים, ובסוף את יוצאת עם הרבה יותר רגשות אשם, כי את מרגישה אמא עוד יותר גרועה שלא מצליחה ליישם כלום...

"תודה, אבל לא", אמרתי לה. המזל שלי שהיא לא ויתרה, ואמרה שב"שפר" אשמע דברים אחרים לגמרי. מרוב סקרנות באתי "רק לשמוע"הצצתי ונפגעתי. זה היה לא פחות מלזכות בלוטו! סוף סוף הבנתי ובגדול שאמא עם חיוך וילדים עוזרים בבית, מכינים שיעורים וחברים אחד של השני - זה לא רק באגדות.

עכשיו, תקשיבי טוב. הבית שלי נרגע, ואין דברים כאלה. הילדה שאיתה התכסחתי קבוע - נהייתה הילדה הכי מהממת שלי, שהיא ממש יד ימיני בבית. ילד שלא קרא - התחיל לקרוא שוטף. ילדה שלא ישנה בלילות - התחילה לישון. פתאום היה אכפת לכולם מניקיון וסדר. המריבות ירדו פלאים, ועוד המון דברים מדהימיםקרו לי עם הילדים ועם עצמי... - הכל סיפורים אמיתיים. מבטיחה.

אז אני הולכת לתת לך על מגש של כסף את הדרך המהממת הזו,
לא רק איך להכניס הביתה המון שמחה ורוגע - אלא מהפך אמיתי בבית!

אז אם את מאלו שלא מוכנות לעשות לעצמם חיים טובים יותר, סורי. באמת אין לי איך לעזור לך. אבל אם את אמיצה ולא מפחדת לפרגן לעצמך - את חייבת להשתתף בסדנת הנחיית הורים האינטרנטית "פשוט להיות אמא"!

שם תלמדי בנוחות, מהכורסא בבית, עם הבעל (אם הוא רוצה, כמובן) ב-9 מפגשי וידאו מרתקים, בצורה הכי קלה ופשוטה איך לחזור להיות אמא. מובילה. מורת דרך. אמא שהילדים באים אחריה.

ועכשיו במחיר מבצע, כולל 3 הטבות – שני ספרונים דיגיטליים להורדה, וגם חצי שעת ייעוץ טלפוני איתי.

מחכה לך, דקלה.

לסדנה האינטרנטית "פשוט להיות אמא", הקליקי כאן.

תגיות:חינוך ילדיםשינהדקלה יוספסברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה