חדשות בעולם

קים ג'ונג און הורה לשפר את התפריט של חיילי הצבא

מנהיג צפון קוריאה ביקר במפעל מזון צבאי ואמר כי יש לייצר אוכל טעים ומזין עבור החיילים

(קרדיט: שאטרסטוק)(קרדיט: שאטרסטוק)
אא

מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, מפגין פנים אבהיות.

קים, הידוע כמנהיג אכזרי שאינו מהסס לחסל אף את קרובי משפחתו ומקורביו, אמר כי המדינה צריכה להאכיל את חייליה טוב יותר. כך מדווחת היום סוכנות הידיעות הרשמית של צפון קוריאה, KCNA.

מנהיג המדינה המבודדת ביקר במפעל לייצור מזון עבור חיילי הצבא ובחן את העבודה הנעשית בו. במהלך הביקור שיבח קים את עובדי המפעל על שבשנים האחרונות עמדו במכסות הייצור שנקבעו להם ואף עלו עליהם. הוא אמר כי עליהם להתמיד בכך, וזאת תוך התחשבות ב"כוונה הנאצלת של המנהיג קים ג'ונג איל [מנהיגה הקודם של צפון קוריאה, אביו של קים ג'ונג און], שלא חסך דבר מהחיילים של צבא העם".

קים הדגיש כי על המפעל לרכז את מאמציו בייצורו של אוכל טעים ומזין, ובכך "לתרום באופן משמעותי" לשיפור תזונתם של החיילים. הוא הדגיש כי כדי לשמור על בריאותם של החיילים יש להזין אותם במוצרי סויה, בעיקר סויה מותססת המכילה חלבונים רבים.

ביקורו של קים במפעל נעשה כחלק משרשרת של ביקורות שערך המנהיג לאחרונה במפעלי תעשיה שונים ובאזורים הכלכליים המיוחדים ליד הגבול עם סין.

על פי נתוני הבנק העולמי, בצפון קוריאה חיים כ- 25.4 מיליון בני אדם. משרד ההגנה של דרום קוריאה מעריך כי כ- 1.28 מיליון מהם הינם חיילים בשירות צבאי פעיל.

סוכנות הידיעות "רויטרס" מציינת, כי הוראתו של קים לשפר את תזונתם של חייליו באה בעקבות עריקתו של חייל צפון-קוריאני לדרום קוריאה בשנה שעברה. בקיבתו של החייל נמצאו גרעיני תירס – עובדה המעידה על בעיות התזונה מהן סובלת צפון קוריאה בעשורים האחרונים. התפריט במדינה זו הינו חדגוני, וסובל מחוסר בשומנים ובחלבונים.

תגיות:קים ג'ונג אוןתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה