חדשות בעולם

"עצרו את תיאוריות הקונספירציה": חוקרים צרפתיים קובעים כי היטלר מת מגלולת ציאניד

לאחר שהשירות החשאי של רוסיה אפשר לחוקרים צרפתיים גישה לשיניו של הצורר הנאצי ימ"ש - מתפרסמות כעת תוצאות מחקרם שקובעות: היטלר לא ברח לארגנטינה, אלא מת מגלולת ציאניד שבלע

הבונקר של היטלר כפי שהתגלה אחרי המלחמה הבונקר של היטלר כפי שהתגלה אחרי המלחמה
אא
לפני שלוש שנים רעד העולם, ובפרט זה היהודי, כאשר מסמך FBI שנחשף - טען כי צורר היהודים היטלר ימ"ש, ביים את התאבדותו בגרמניה שלאחר מלחמת העולם השנייה, ולמעשה חי עד שיבה טובה בארגנטינה. המסמך הסודי טען כי ממשלת ארה"ב וארגנטינה ידעו את הסוד הזה, אך שמרו אותו מכל משמר מעיני העולם.
 
אלא שכעת מכריזה קבוצת חוקרים צרפתיים כי הגיעה העת "לעצור את תיאוריות הקונספירציה" כדבריהם, שכן מחקרם בדק ומצא כי היטלר ימ"ש מת מהתאבדות על ידי כדור ציאניד שאותו בלע בבונקר שלו. למסקנתם זו הגיעו החוקרים הצרפתיים לאחר שבדקו את השיניים של היטלר ימ"ש, בדיקה המוכיחה לדברים כי היטלר מת בשנת 1945 ולא כפי שנטען במסמך ה-FBI, שהיה זה באמצע שנות השישים.
 
חלק מתואריות הקונספירציה הרחיקו לכת עד כדי כך שטענו כי הצורר הנאצי ברח בעזרת צוללת ומתחבא בתוך חור חלול בכדור הארץ, אך אחד ממובילי המחקר, המומחה לרפואה משפטית פרופ' פיליפ צ'רלייה - מדגיש כי מדובר בתאוריות שגויות ו"היטלר לא נמצא בבסיס מוסתר באנטרקטיקה או בצד האפל של הירח", קבע. "השיניים שנבדקו על ידינו הן שיניו המקוריות של היטלר, ועל פי הבדיקות נמצאה אבנית לבנה ללא סימני בשר - דבר המוכיח כי היטלר היה צמחוני".
 
מעניין לציין כי הגישה לשיניו המקוריות של הצורר ימ"ש התאפשרה בסיוע של השרות החשאי של רוסיה, שנתן גישה לחוקרים הצרפתיים ביולי 2017 לבדוק לא רק את שיניו של היטלר ימ"ש כי אם גם להביט בחלקי גולגלתו. "תוצאות המחקר שופכות אור חדש על דרכי ההתאבדות של היטלר: עד כה לא ידענו אם הוא התאבד באמצעות בליעת כדור ציאניד או ירי בראשו, ולאחר בדיקת הגולגולת אנו מאשרים כי קרוב לוודאי שמדובר בשניהם יחד", מסכם צ'רלייה.
 
לראיון הבלעדי באתר הידברות, עם העיתונאים הבריטים שכתבו את הספר 'זאב אפור - בריחתו של היטלר', לחצו כאן
תגיות:התאבדותקונספירציהמחקרהיטלרציאניד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה