מעניין

האם היטלר מתחבא בתוך חור חלול בכדור הארץ?

מה דעתכם על הטענה כי ישנו חור חלול בכדור הארץ, שבו דרים אנשים בשר ודם - ביניהם אפילו היטלר ימ"ש, בכבודו ובעצמו? קבלו את אחת מתאוריות הקונספירציה המוזרות ביותר שישנן

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כיצד בדיוק הצליחה להפוך ממיתוס נוצרי לתאוריה של ממש, הסוחפת אחריה המונים ונשענת על 'יסודות מתמטיים מוכחים' - לא הצלחנו להבין, ולמרות שתאוריות קונספירציה ישנן למכביר - תהיו בטוחים שזו שלפנינו, היא אחת ה'מוזרות' ביותר שיש. 

את שמה "כדור הארץ החלול" (באנגלית: Hollow Earth) קיבלה התאוריה הודות לטענת הבסיס האומרת כי אי שם בכדור הארץ, ישנו כעין מכתש ענקי וחלול שבו דרים אנשים, ואפילו היטלר ימ"ש - מסתתר שם. התומכים בתאוריה זו מסבירים כי מדובר במדינה 'תת קרקעית' חדשה, שאליה אפשר להגיע באמצעות 'חורים' שישנם במקומות שונים בעולם. עוד הגדילו התיאורטיקנים לעשות ואמרו כי כשם שבכדור הארץ ה'עליון' בני אדם נהנים מצמחיה וחיים 'נורמליים', כך האנשים שדרים בכדור הארץ 'התחתון'. 

"אני מכריז בזאת כי כדור הארץ חלול, וניתן ליישוב. הוא מכיל מספר קליפות מוצקות, אחת בתוך השניה, שפתוחות בקוטביהן במיקום של 12 או 16 מעלות. אני נכון לחקור את החלל הזה", כך כתב בשנת 1818, הקצין ג'ון קלבס סימס, מראשוני תומכי התיאוריה. ומה אתם אומרים על כך?

תגיות:מעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה