בריאות ותזונה

הצליח לנצח את הסוכרת ללא תרופות. כיצד? הרופא האמריקני חושף את הסוד

איך מצליחים לנצח כליל את הסוכרת ולהשאיר הרחק את זריקות האינסולין והכדורים נגד לחץ דם גבוה - תוך ארבע שנים? רופא אמריקני בשם ד"ר ג'ון זירדום, הצליח לעשות זאת, וכעת הוא חולק את הטיפים שלו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
איך מצליחים לנצח כליל את הסוכרת ולהשאיר הרחק את זריקות האינסולין והכדורים נגד לחץ דם גבוה - תוך ארבע שנים? רופא אמריקני בשם ד"ר ג'ון זירדום, הצליח לעשות זאת, וכעת הוא חולק את הטיפים שלו. "זה לא רק בזכות הפירות והירקות שאכלתי בשפע", סיפר ד"ר זירדום בתוכנית אירוח בשם 'על סף המדע', שבה סיפר על אורח החיים שאימץ לעצמו לפני 12 שנה.  
 
לדבריו, תוך חודשים ספורים מרגע שאימץ לו את אורח החיים הזה, כבר לא נזקק יותר לזריקות האינסולין שלו, וגם רמת השומנים בדם ירדה בצורה משמעותית "הודות לצריכת חצי ליטר מיץ מיוחד מדי יום".
 
מוסיף ד"ר זירדום ומספר כי מה שהכי עזר לו להיפתר מהצורך במתוק הוא העובדה שבשיטה הזו, כשהגוף מלא בחומרים חיוניים שהגיעו אליו מהירקות והפירות, המוח מקבל אות שהקיבה מלאה תמיד, ולכן לא משדר שהוא רוצה מתוקים.
 
המיץ המיוחד שלו מורכב משתי בננות, חמישה עלי כרוב, שני תפוחים, חמישה קיווי טריים, וחצי ליטר מים. יש לסחוט את כולם יחדיו ולשתות את המיץ במהלך היום, כבסיס לארוחה. אם עדיין מרגישים רעב, אפשר להוסיף ירקות ופירות כאוות נפשכם כסלטים טריים, או טונה. "כמו בכל שיטה חדשה שמנסים, גם בשיטה הזו קשה מאוד לעמוד בפיתויים של השבוע הראשון, אבל זה כדאי. אני ראיתי תוצאות כבר בשבוע הראשון, כשפתאום ראיתי שלחץ הדם ירד פלאים. בד בבד הורדתי כ-11 קילו תוך פחות מחודש, שזה נהדר", הוא אומר. 
 
 
 
תגיות:תזונהסוכרתירקותפירותאינסולין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה